Thursday 25 November 2010

al-kisah kawan-kawan ku :)

Post kali nie , aku nk cite pasal kawan2 aku :)


NUR IZZANI BTE BUANG,a.k.a JONET,warganegara MALAYSIA . No K/P 941221-01-****,buda lagi nie lom cukup umur ,hahaha.Umur dia ? tetttttttttttt ! haha LU PIKIR LAH SENDIRI.Dia nie nak tau tak ganas sikit doh,tapi ayu, Aww ! <3 , mak suke,,haha .Tapitapi,dia nie PELIK sikit,asal aku simpan rahsia jea dia mesti tau,aku pun tatau darimane dia tau. Ish ! bahayer doh ! skarg nie , dngo cite dia dah mule minat bce novel , wah ! sejak bile tah , mimpi ape pon aku tak tau ,Tetebe jea nak jadi pencinta novel , dulu tak suka ! hahaha jonet jangan mara@geram ngan aku , aku tk salah , kau yang sruh aku wat cite asal ko kan ? hahaha btw aku suke gile kwan ngan ko ! hahaha <3





NUR NABILA BTE NORDIN a.k.a biel , bella , n whtevr , warganegara BANGLADESH , haha eh silap2 MALAYSIA lorh , haha No K/P 940920-01-**** , hah ? buda nie ? korang nk tau ke ? betol nk tau ? ok2 aku gtau perangai dia nie cmne , emm jap2 aku igt ja , hmmmmmmmmm , budak nie gile-gile sikit doh ! bukan sikit jea banyak ! haha . Klo dilayan mmg bertambah giler korang , hahaha.Ari2 dia pnah cite kat kiteorng , yang sepupu dia yang kat mne tah , aku tatau , wat tabung untuk orang yng cakap perkataan BODOH , BABI , SIAL , sape cakap jea perkataan tuh , kne baya 50$ , wah ! hebat , si izzani , ckap klo kteorg wat cam tuh mesti pnuh tabung tuh , sbab biel jea yg menabung , hahahaha dia kan bese ckap bnde2 cm2 , hahaha *sorry biel ! iyekan biel ? btol kan per yg aku tulis ? hahaha , ta kekadang si biel nie menyakitkan hati , ahahaha , iye , BETOL ! percaye lah ! emm lagi stu aku tak cite , si biel nie gile cam doh ! seriussss , hahahaaha . 6ber 1 lah bab2 cam nie , heheheehe aku suke ko gak lah biel , XD `




NORAIN SUHAIDA BTE NOFIAH , emm buda nie , malas arh ! aku nk cite , wat penat jea aku taip , hahaha , tapi terpakse cite gak , dia nie PEMALU ( kadang2 tk malu ) , GEMURUH , GELOJOH , GILE segala-gala huruf ‘ G ‘ ade kat dia , lagi satu , TAK MENYABO , Bawa moto cam PELESET , laju giler arh !  kalah aku , hahaha , korang nk tackle dia ? emm , jgan hara , dia dah berpunye , hahaha melepass lerr korangg , haha , Nak tau sape yang bertuah yang berjaye memiliki hati dia ? Nak tau ke ? tk yah lerr , tak penting pon , Tapitapi , kiteorang gelarkan mereke TA’IN , hahaha sedapkan name tuh ? hahaha biel doh yang reka , hahaha XD








NOORATIFAH BTE ABD WAHID , a.k.a atie@aty , sepupu aku nie , sepupu yang gile-gile , btol tak aty ? hahaha , emm baek aty ? em bolehlah , sikit jea , hahaha , kuat membebel doh ! seriusss . bingit telinge aku nie , emm time dia tgah wat keje , tk kiralah homework ke ? keje rumah ke ? makan ke ? jangan berani nak kacau . ko nk makan penampo 5jari yang kurus kering , ko try lerr kacau dia , haha . Dari darjah5 hingge skarng nie , form4 . aku sekelas dengan dia weyh ! haha sehati sejiwa lah katekan , hahaha bluuueekkksssssssssss ! Tak di nafikan lah dia andai daripada aku , hahhaha . aku bukan tak pandai cume ade penyakit M iaitu MALAS ! hahahaha XD






Dah arh ! Pnat aku nak tulis cerite pasal kawan2 aku nie , tk yah lah aku nk huraikan panjang-panjang , tk penting pon , hahahaha , Kwan2 aku yang lain sorry lerr laen post aku cite asal korang plak , tangan aku dah penat menaip , hahaha , DAH ARH ! bubye <3 :)


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?