Tuesday 16 November 2010

sayang ko :)

siti sanisa binti mazlan  , aku rinduuuu ko ! , emm huh ! , psstttt , nk story sikit pasal kwan baek aku nie , pehhh , kt mne lahh dia skarg eak ? ttebe jea hilang entah kemane ? , SANISA mne kau ? tlong lahh bgi lah khabo berita ko , senyap jea , tlongg lahhh ! , text aku ke ape ke , snng kan ko blek sini lahh , aku dah lme tk jmpe ko , rindu gile arr , aku ingat taon nie nk raye same ko , tapi ko pindah plak , huh ! , aku suke gile doh kawan ngan ko , mne ko san ? mne ? pulang lah , pulang lah  
aku ade nie jea , gmbo ko , laen tak de dah ,

1 comment:

  1. sama..rindu sanisa jugak,,awak,dak smk.bukit gmbir ker??saya pown bff dier masa skola rendah,,tapi,skola menengah,saya msuk asrama,,sedih sngt biler dpt tahu dier dh pindh sekolah n lost cntct dgn dier

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?