Monday 31 January 2011

Motif tuka name beLog ,

uit , asalamualaikum , ehem , wa boring , wa taktau mau tulis apa kat entry wa nie , kwan wa sbok dok bising buat lah entary yang best-best , adoh , wa pon pening mau buad story pasal apa? Entry kali ni , wa nak story skit apesal wa tuka nama blog wa dari SaYang Seyeng , ke short of my story , dan The beauty of beLog , wa tak tau dari mana wa dapat ilham first-first wa buad beLog , aper nama beLog wa yang wa letak dulu , zaman purba wa , HAHAHA ! wa taknak ingat , wa mau gelak saja bila wa ingat balek , yela , waktu BODO-BODO dulu , HAHHA ! opps , no komen !


Sejarah wa letak name sayang seyeng sebagai tajuk blog wa mase first-first wa buad blog ? haha , mau tau ke sejarah nyer ialah , wa tgok blog-blog penduduk bumi nie , macam-macam name letak blog , tak tercapai dek akal aku lah mase tuh , macam-macam nama korang letak , so aku dapat ilham bodo aku letak lah nama sayang , so tak kan sayang je kan ? so aku bubuhlah sayang seyeng ! <3 , hahaha , bodohkan? kuno punye name blog , --' thumbs up lah ! HAHA ! dah ! wa takmau ingat lagi lah weyh , 


lepas tuh , wa tuka lah name uh , wa buad dari sayang seyang ! like errr ! , wa tuka jadi Short of My Life , ouh , okay fine , sedaplah sikitkan ? lebih casual lah ! ceh ! aper casual? aku maen tulis aje , aper yang terlintas kat kpale otak aku nie , HAHA ! lantaklah , short of my life ? aper sjarahnyer ? hah? sumpah aku tak tahu , HAHAHA ! whatever , 


Then smalam aku tuka lagi name blog aku tuka jadi The beauty of beLog ! hah? sedaplah jugak dari yang laen-laen , walaupun tak beauty macam belog kau lah follower ! kesah aper aku , sejarahnye ? hmm , smalm ade tusyen akaun , kau tau jelah kan , akaun nie blajanyer macam mane , nak tau tak ? SUSAH ! giler wa cakap lu , memang berbelit-belit lah soalan nyer , sampai kepala otak kau pon berbelit sekali , hahaha ! so cikgu aku ckaplah , tu lah name nyer akaun  , The beauty of akaun , HAHA ! so aku dapat ilham buad name blog aku nie , the beauty of belog lah , apesal muka kau tuh , macam nak mintak PJJ lah dari aku , suka aku lah nak letak name aper , susah kan kau ke ? mara nie , mara nie , HAHAHA !  , so tu lah sejarah nyer , 


So persoalan nyer , kau kesah ke sejarah nama belog aku nie ? hahaha , 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?