Sunday 6 February 2011

EXam sudah mau sampai ?



hah? Aperbende tajuk entry aku nie , aku taktau mau letak tajuk aper , aku  hentam sajalah ! asal kauorang pham , korang pham ke ? pham ? tak pham sudaa . So bebalik kepada entry kali nie , exam ? bile ? bile ? sumpaahh ! aku taktahu bile , ade kwan aku cakp selase nie ( 8.02.2011) ade puLak yang cakap minggu depan lagi , Aiyoyo ! sTudent apekah aku ini , hahaha Lantaklah ! hahaha , exam jugak kan nanti , so kpala aku tah knape inga exam je , aiyoyo , pening giler arh ! Ya Allah , knape kah aku ini , hahahahahahahahahahaha
so , aku dah sedia ke nie ? dah sedia ke ? kau rase ? rase aper ? masam ?, masin ? manis ? First exam untok taon 2011 nie , form 5 weyh , apesal lah aku nie , cam tak caye aku dah form5 , mak aii ! taon depan dah tak sekolah lagi , haiiiiii , kecut perot mak nOK ! Nak spm , hahahahaha , dahlah samapi sini saja aku nak jalan-jalan kat laman seawang nie , nak cari tips blaja dengan bijak , kalau dah jmpe nanti aku buad post baru ye , so bubye 

asalamualaikum nyah !

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?