Tuesday 15 March 2011

Laptop rosak !


Okay , hari ini 15 march . baru dapat update blog gune lappy sekolah mak ! haha , okay untuk korang yang view blog aku nie , mesti boring kan ? naek bosan kan ? dengan entry yang tak update-update , dengan bersawang nyer lagi kan ? . Serabottttttttttt nok ! Dengan tak blogwalking balek . Eh2 banyak pulak aku membebel kan ? dah macam joyah *choyy . Okay punca sebenar ialah cik Laptop tersayang buad hal , So , trpaksa anto kedai kasik service . LEMBAB yang amat ! 

Okay , laptop yang aku sayang , yang aku cinta , yang aku rindu selalu . Bila lah tokey kedai tuh nak telefooooon aku nie , tak saba nak denga suara dia yamg merdu tuh , ececehh . BILA NAK TELEFON NIE ! . aish . Okay mood bangang , dah tau kan reason aku tak update belog , Okay . sudah paham ? dah paham ? dah paham ape lagi , tak reti-reti . click sikit kat button like tuh , TERMAKASIH pada yang like , aku sayang kau sampai mam*** .haha okay readersss tersayangggggggggg , aku penat menaip panjang lebar , korang bace ke ? dah bace like sikit laaa . baru name geng aku . hahaha gtg chow bubye . Asalamualaikum ! . nak update cerita-cerita yang belom update @ zaman batu dulu belum update lagi :) 












No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?