Friday 26 August 2011

KELENGKAPAN RAYE :D




Hai, semalam beli kasut raye, al-maklum laa, semalam kan ari jumaat, then pasar Lambak ,Berlambak-lambak lah orang kat situ , hikhok, roung 1 pasar lambak tuh, 2-3kali, Peh penat, walaupun berpuasa, semata-mata nak cari kasut , tudung dan sebagainyer. HAHA. tak jumpa, round lagi 1 bukit, pegi setiap kedai yang ade kat BUKIT GAMBIR, kedai ape jea aku tak masuk? ce citer , HAHA . Erkkk, kedai basikal kot ?? ,Yah. Ah Ah Ah , penat bershopping semalam, tujelah aku dapat bermodalkan,100 ringgit. HAHAHA , untung lerr mak aku nak bagi , Jyeah, tenung kasut aku, dengan baju raye aku sampai tembuss ! BYE

P/S :  Sebenarnyer kasut kat atas uh, buka kasut aku, kasut adek aku , HAHHA si
Aisyah HAHA, MAAF , kasu aku belum beli lagi, ade kat kedai.


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?