Saturday 1 October 2011

OKTOBER

fashion, girl, jacket, lookbook, photo




Euwwwww, lame tak update pasal diri aku. Sekejap dah bulan oktober, thea lagi sebulan aku nak SPM. ohh ohh, takot ohh.Oktober, please be good okay? Euwww cehh eksyen aku kan? haha. Ceh, Okay, semalam solat hajat.Warna baju dengan budak yang aku minat dulu, sama ohh, terharu. Euwww. okay Ya Allah sebak nyer aku time tuh, Iman bace doa, air mate aku mengalir seyh. Tak tahan. Ya Allah, aku harap semua yang aku hajati semalam, kau dapat tunaikan, Walaupun sedikit. I'm Begging. Please?. Kehidupan aku seperti biase, kekadang sedih, happy, gile2. Hahaa, #abaikan. Alhamdulilah, result trial aku mningkat sedikit demi sedkit, Alhamdulilah, terma kasih Ya Allah. Walaupun ade jugak yang gagal. Opss, biaselah lumrah kehidupan, takda yang sempurna. hik3. Okaylah, sudah malam waktu untuk dengan katil , haha dengan hp? Euwww, Bye selamat malam. Love much Happy reading#

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?