Thursday 1 December 2011

DADIDUUUUU.


391819_255776394480769_202915859766823_704095_1072141649_n_large

Euwww, horrayy, weeeeeeehuuuuu. Hai awok semua i'm back! Bindu kitew takk? ( Mata kelip2, ala2 budak gedik yang tak cukup kasih sayang ) For sure korang rindu, kankan? Mengaku jela, kitew dapat rase nie. Haha! Awwww, awok kitew dah habis jawab semua paper tau, Euwww, gedik takk? Haha! Alhamdulilah, semua soalan SPM kacang macam kupas kulit durian. Harhar. Erk, buka kupas kulit durian susah ke? Ehmmm, okay abaikan. SPM, Soalan Paling Mudah, Haha! kan? ( Paling mudah, hotak dia-,-) Oka-oak aku merepek. Okay, kitew dah habis SPM, sekarang nak onl sampai malam pun takpe. Mak kitew senyummm jea. Macam nie --> ^____^ Sampai telinga tau dia senyum, jangan maen-maen. Hihi, kitew rase nak jerit-jerit bila SPM dah abes. Haha! Okay. Buku-buku, segala bagai kertas addmath, Fizik, Biologi, kimaian n whatever dah ada dekat tempat yang sepatutnya iaitu ' KOTAK ' dan beberapa hari lagi akan dihantar ke pusat recycle. Dan aku dapat duitnya. Haha! semangat nie! Budak-budak sastera yang belum habis tu, GOODLUCK(!) teruskan usaha anda!

Eww, aku tak percaya yang sekarang nie aku dah habis sekolah, aku takpercaya yang tahun depan, aku da tak pakai baju sekolah, takpakai kasut sekolah, Waaaaaaa -___-, mesti rinduuuu. Ya Allah, macamana la kehidupan aku yang akan datang eak? Apakah lebih baek atau sebaliknya? InsyaALLAH, lebih baek kan? Hihi korang, doakan kiteww tau tau? Doakan kita, supaya result SPM kite cemerlang, secemerlangnyaaa. Tau-tau, please? Thanks-thanks sayang korang lah! :D Oka-oaky kitew banyak mencarut kat entry nie. Haha, Chaw dulu. Nak Updata banyak-banyak. Btw, jum walling dekat muka buka. Hehe, okaa sebelu, kita akhiri entry nie. Kita nak korang bace note kat bawah nie, penting tau!

#Ya Allah, ya tuhanku. Engkaulah Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, kau kurniakanlah, kecemerlangan buat NorFarhanah Binti Abu Bakar, berilah dia kecemerlangan untuk result SPM dia Ya Allah. Kau berikanlah kejayaan kepadanya. Kau tabahkanlah hatinya dalam menempuh dugaan dari-Mu. Aminn! 

Hahaha! Thanks korang doakan kita, sayang Awok semua. Erkk, kenyataannya aku belum habis lagi jawab soalan-soalan SPM, aku cemburu tengok budak Form5 update status cakap MERDEKA.Haha! Tinggal lagi 1paper je lagi. Prinsip Perakaunan. Euwwww, Harap aku boley buad. Bye Much Love 


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?