Friday 30 December 2011

Rencah Kehidupan Nong,


Tumblr_lwen0dodt51qa14v1o1_500_large

Hi, Hola Assalamualaikum bloggers sekalian.First nak cakap, Dah Menang GA dari NISA KAY. Sumpah exited gila, harap hadiah tuh sampai. Tak macam GA yang aku menang dulu, Sampai laa nie tak sampai-sampai. Adoo, Okay start. Thanks tak jemu-jemu bace blog buruk dai aku. Aku hargai itu. Bace entry merapu dari aku? Kau suka la kan? Hoho, Okay aku taknak banyak bergurau. Aku serius, entry kali nie takda mase aku nak bergurau ke merepek ke? *Muka Ketat*. Yeahhh(!) Okay sekarang dah 30 Disember kan? Semua orang tahu 2011 dah sampai ke penghujungnya. Aku takpayah mention pun semua orang tahu kan? Ye dak? Good, dan sekarang aku rasa sebak nak tinggalkan 2011. Yes, sebak nak mampuihh. Yeah semua orang yang mungikuti blog aku or facebook still ingat lagi kan Apa yang jadi kat aku dala tahun 2011? Yeahh(!) -,- couple, break and? Bla bla blaaa. Like? Errr, Okayy aku akui benda-benda mcam tu membuatkan aku lebih matang dan berhati-hati dalam? Bercinta? Errk,

Yeahh, love? Semua orang pernah bercinta dan putus cinta. Kan? Jangan Bohong. Orang yang tak rase semuua tuh, orang yang tak normal kot. Erkk, yeah i Think, Yeah, cinta monyet biaselah. semua orang ada Cinta monyet kan? Sape yang takda tuu. Please, Tutup muka?Okay, kite mesti ade cinta monyet sebab kang  bila cucu cicit tanye apa cinta monyet korang? Acano nak jawab? Mau ter-ga-ga-gappp kau kan? Okay, back to the topik. 2011, sangat-sangat menggembirakan. Seronak(!) Aku tak pernah bahagia cenggituu. Yeah, bercinta? Sapa tak seronok kan? Start kenal Oktober 2010 kot, *Kalau tak silap. Biaselah kat facebook. Cinta Facebook doh, gila tak seronok? Haha. Yela maen add kan? Rupanya mamat tuu. Sportinggg nak mampuihhhh, Hotsetuff beb, Okayy, kenal kat facebook dua tiga bulan, Then keep in touch kat handfon pulak >.< And one day, dia luah perasan lain dari yang lain kat aku. Sumpah time tu, jantung aku berdebar laju gila, macam nak tercabut. *Dapat bayang kan perasaan aku? Yeeahh the best moment that i have. Start situm aku mula sayangkan dia, Rinduka dia dan mula menyintai Supa Hero dalam hidup aku? *Muntah* Walaupun hanya dalam Alam Maya. Erk, 1 Hari tak penah miss cakap i love u, i miss u, XOXO Yeah, he is the best person taht i have, *Cryinggggg*

Always make me happy, smile again, again, ang again. Seminggu tak gaduh tak sah. Yeah itu kami, #Dulu. And Now, he is not my mine #NOT MY MINE. Dan aku bahgia tengok dia bahagia dengan orang lain, Aku bahagia tengok dia ada orang yang dapat bahagiakan dia.AKU BAHAGIA. Cinta tak harus memiliki kan? Cukup sekadar melihat Dia Bahagia. Yeah -,-. Aku akai aku masih sayangkan kau, masih rindukan kau yang dulu. Apa aku boley buad? Aku hanya mampu berdoa pada Allah supaya Lenyapkan kau dalam hidup aku. Hilangkan segala memori pahit, manis aku masa dengan kau. Yeahh, aku boley. i'm tryingg. *Hembus Hinggus* Okayy stop feeling-feeling bagai. What can i say?. 2011 is very meaningful for me and i hope 2012 will be nice and lagi-lagi lagi bermakna dalam hidup aku. Berharap jugak, result SPM yang akan keluar nanti akan menggembira kan aku. And, aku TERINGGIN nak jadi diantara kalangan budak-budak cemerlang SPM 2011 dekat sekolah aku. SMKBG, Yeah, hopefully InsyaAllah. Sekian ;)


Cerita pasal azam 2012? Takpayah cerita, azam yang dulu pungg tak capai lagi. Kahkah, Bye Assalamualaikum. Thanks Reading ;D 
 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?