Thursday 26 January 2012

Pengalaman Bekerja sendiri.

*menemanku kala kesunyian*

Ohhoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi, ptffffff hai bloggers. Im back again *Bunyi cengkerik* Kayyy -__- Harhar,update lagi hooo. Okayy, assalamualaikum. Semalam 26hb gua kerja sendiri kat kedai, keja sorang diri. Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;'/ Si mimi, workmate gua  CUTI ambek result STAM dia. Dia cakap dengan aku malam  tadi, result dia okayy, Boleyy lah pegi mesir. Ohhmmjayyy, Siot, dia taknak bagitau pun aia dapat bape. Kau memeng kejam nyot. Kayy, aku taknak pk benda tu, harinie aku CUTI pulek. So, Stgi aku nak relax2 Haha, first time dapat cuti setelah 2minngu bekerja. Lol :D

 Kayy, pengalaman kerja sendiri semalam? Hmmm? Pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *air liur merecik* memang  ahh mencabar hawa nafsu aku. Haha, Kayy gurau. Chill -__- First, ada pakcik dengan mak dia datang, mintak ubat sakit2 sendi. Adehh, dua orang datang mintak ubat yang same. Orang yang kedua aku syorkan dia makan Monavie Yang warna hijau. Aku terangkan lah khasiat-khasiat dia. Panjang leborr, sampai penat mulut aku cakap *tipu* Lepas tu dia tanye *Bagus ke nie dek?* Aku cakap *Bagus cik, mak saya minum yang warna unggu tuu, dah 2botol kat umah. Hahaha! Pehh, dia yakin, dia beli dengan sarbat tea sekali. Beli dua barang jea, dah seratus lebihh, Naik dengan mendadak sale aku semalam. Haha, Kayy, customers lain tak bnyak songehh. Semua datang, ambek aper yang diaorang nak then bayar. Haaa, kan senang cenggituu.

Kayy, lepas tuu.Ade 1family nie cari set bersalin. Sendayu tinggi punya. Tahu berape? RM386, Haaaa! then beli jelly gamat dua. Dengan aper tah aku tak ingat. Dia beli dekat RM600. Gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak ! Kayyy, dia pakai KAD CREDIT. Ptfffffffffffffff, Tangan aku mengigil bila nak masuk kan kad credit tuuu. Hahahahahaaa, Tapi kan kan? Laki dia, Mak aihhhhh, busy body nak mampuihh. *maaf,pakcik saya kutuk pakcik* Hahaha, Tahu? Semua benda nak tanye. Kedai aku ke, tuan dia kea? And blah blah blah.~ Aku malas layan. Kayy, terima kasih Pakcik makcik, naikkan sale aku semalam! Happy gila kot ! Seriouslly. Hahaha!

Okayyy, petang pulekkk. Ade pakcik tuu datng minat gamat untuk isteri dia yang baru operation. Aku bagi yang mahal taknak, yang murehh taknak. Kau nak yang mane pakcik oi? Seriouslly, macam2 dia suruh aku ambek. Gamat omega? Jelly gamat yang mureh? Mahal? Ptffffff, Dalam hati aku rase, pakcik nie gatal. Suka tengok aku panjat-panjat kan? Yela *Im sexy and i know it* Hahaha! Kayy, aku gurau jelaaa. Act, aku memang tak suka orang macam tuu. Ade ke patut, dia cakap kalau tak sedap boley pulang? Whaat? Eh, pakcik mane boley, pakcik dah makan. Hmm, pastu dia cakap, Hmm, takdelah pakcik saje jea gurau. *Haktuihhhh* Kayyyyyy, Aku kalau cakap dengan dia, tak sanggup tengok muka dia, aku pandang tempat lain. Boo -,- Gataaaaaaaaaaaaaaai !

Kayy, malam pulek. Ade 3orang mamat nie cari minyak Za'faran. Ptfff, Aku cakap takda, kite ade air Za'faran saje. Lepas tu, dia tercari-cari yang mane. Aku tunjuk, Nie haaa, *sambil pegang pen* Ade sorang laki tuuu, rambut dia. Tak boleyy blah, dah macam artis korean ! Hahaha, minat K-pop ye bang? Hahahaha. Handsome, memang handsome, tapi maaf bukan taste aku. Aku punye taste high punye tauu ! Haha, tak boley blah ayat aku kan? Kayyy, habis dah cerita semalam. And aku happy gila semalam. Sale sampai 2ribu, bangga lah bos kesyangan aku nie. KESAYANGAN. Erghhh* Hahaha,

Tumblr_ly5wkuyj0a1qj0xalo1_500_large

Okay entry nie aku banyak ngutuk orang. Maaf, buat tambah dosa korang je kan? Hahaha. Kayy aku nak rehat harinie. Sepuas-puasnyaa.Kayy aku ulang SEPUAS PUASNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !  Fikiran aku dah berserabut, mcam gambor kat atas tuu. Haha  Bye Assalamualaikum



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?