Sunday 11 March 2012

REVIEW.


Hai assalamualaikum, Hi bloggers, para facebookers, para twitters harinie, nak review sikit pasai 1 produk nie, Alahhhhh, Yang Che ta pakai tuuu, Kenal Che ta? Ehhh, Rozita Che Wan lahhh, Yang Cun melecunnn tuuuu, *Pewitttt* Okayyy, Dia Model produk SAFI RANIA GOLD Ptfffff, Gold nau muka dia sekarang. Hahaha, Okay, SAFI RANIA GOLD? Yarrrhhhh, memang sesuai untuk golongan yang dah berumur okay saya ulang YANG DAH BER-U-M-U-R, Ala, remaja nak pakai pun boley, lagi kilat lah muka hangpa. Ehhh, aku pun tengah mencuba produk kecantikan nie, dah sebulan lebih dahh, okay jea. Tapi susuk emas 24K belum aku jumpe lagi. Huhewwwww, Okay, aku kenalkan satu-persatu ea produk dia. Bagi hangpa semua paham sikit-sikit. 


Okay nie, produk-produknya, And seriouslly, semua nya wangi-wangi. Eh aku tau ahhh, aku gune kannn? Hihiwwwwww, Okayy Meyh aku terangkan satu-satu na produknyaaaaaaaa.
PEMBERSIH MUKA

Nyahhh, Nie pembersih mukanya, Yeahh pembersih muka, pembersih muka nie bertujuan untuk membersihkan kotoran yang melekat dimuka dengan berkesan disamping mengekalkan kesegaran kulit wajah, Pembersih muka nie jugak melembapkan muka korang, buat kulit korang terasa lembut seperti kulit baby, Haha. Yarhh, itu betul kulit wa selembut sutera. *Ehhhh, Okay, Lepas korang pakai nie, korang WAJIB pakai PENYEGAR. Seterusnya -->
Penyegar
PENYEGAR

Yerhh, ini penyegar. Penyegar SAFI RANIA GOLD, Pehhhhh, wa cakap luuu, PENYEGAR dia memang wangi gila, Segor muka wa pakai lepas cuci muka guna PEMBERSIH muka tuuu, Seriouslly, Penyegar nie bertindak mengecilkan liang roma kat muka korang tuu, Supaya tak membesauu, Bila membesau, Haa, mula nahh tumbuh segala bagai batu-bata kat muka tuuu. Kandungan penyegar nie? Hihiwww, Okay takdak sebarang Alkohol mahupun asid didalamnya. Haha, Okay dirumuskan khas dengan air mawar. Ianya tidak melekit ia mengembalikan keanjalan dan kesegaran kulit. Penyegar ni kena gunakan SELEPAS membersihkan wajah anda. Okay nexxt -->
Gel Pembersih Wajah
GEL PEMBERSIH WAJAH
Okay nie GEL PEMBERSIH MUKA, Take a Note, *GEL* Gel nie bukan sabun, ia membersih dengan lembut untuk mengembalikan kesegaran kulit. Dia nie melembapkan kulit lahhh, Gel nie sesuai digunakan pada waktu malam, Muhehehe, lepas pakai nie, korang kena pakai PENYEGAR jugekk tauuu. Biar segar muka korang tuuu, Okay nexxt -->

Skrub Wajah
SKRUB WAJAH

Okay nie SKRUB WAJAH bertujuan untuk menanggalkan dengan lembut kotoran mendalam dan sel kulit mati yang menutupi liang roma untuk menyihat dan mengembalikan keserian kulit wajah. Jenisnya, skrub nie biase lah yang bijik-bijik tuuuu. Tapi Skrub nie bukan sabun tauu, Kalau korang guna nie, dia just hilangkan bintik-bintik putih yang ado kat muka korang tuu. Skrub nie jugak bertindak melicinkan muka korang Ewahhhh, Okay Next -->
Serum
SERUM
Okay SERUM SAFI RANIA GOLD aku tak pakai lagi benda alah nie, So aku taktau lah aper kesannya. Tapi Serum nie memnag bagus lahhh. Serum nie bertindak menyerap pantas dan tidak berminyak untuk mengurangkan kedalaman kedutan dan mengembalikan keanjalan kulit wajah. Serum nie jugak menghalang kulit korang daripada kelihatan KUSAM, Yerhh, KUSAMMM, Hehehhe. Okay, Next -->

Krim Pelembap Malam
PELEMBAP MALAM
Krim Pelembap Siang SPF20PA++
PELEMBAB SIANG
Yearhhhhh, Gilaran MOISTURISER, Okay Pelembap. Yang warna unggu tuu, Pelembap Malam, Guna waktu malam lah kannnn, Yang Kuning tuu, guna waktu siang. Okay Krim pelembap siang nie mengandungi perlindungan UV ekstra untuk mengurangkan pembentukan tanda-tanda penuaan yang disebabkan oleh sinaran UVA dan UVB. Ia juga mengandungi bahan pengaktif kolagen untuk menstrukturkan dan mengembalikan semula keanjalan dan meningkatkan lembapan kulit. Haaa, Acane? Berminat nak pakai? Aku belum pakai lagi benda nie, Tak cukup duit naa nak beli, Mahai sangat. 

Hehe, Okay Krim Pelembap Malam pulak bertindak secara intensif untuk memperbaiki dan menggalakkan pertumbuhan sel-sel dan menghidrat kulit wajah di waktu malam. Krim yang berasaskan gel ini menyerap pantas ke dalam kulit untuk mengurangkan pembentukan tanda-tanda penuaan dan garis halus, menjadikan kulit wajah kekal awet muda dan lebih anjal. Haaaa, Dengauuu tuuu. Okay Next Chapter, -->

Krim Kontur Mata
Okay nie, KRIM KONTUR MATA Yarhh, sebenarnya kecik jea benda tuuu, Tapi korang boleh berjimat tahan 6bulan wehhh, Okay tipu aku baru pakai 2bulan. Kah kah kah, Alah jimat lah, sikit je kot, Letak kat bawah mata korang yang gelap tuuu. Okay Krim Kontur mata nie dirumus khusus untuk bahagian sekeliling mata yang sensitif. Ia memperbaiki struktur kulit, mengurangkan tanda pembentukan garis halus dan bebayang hitam di sekitar mata. Mengandungi bahan aktif yang meneutralkan radikal bebas untuk menghalang kulit menjadi kusam. Haaa, Sesuai sangat untuk muka aku yang sangat KUSAM nie, S-A-N-G-A-T .____. Okayyy next chapter ye murid-murid -->

Krim Kecantikan
Okay nie KRIM KECANTIKAN, aku tak suka pakai benda nie, Nak tahu? Sebab bila aku pakai muka aku akan nampak CANTIK! HAHAHA, Okay joke, muka aku akan berminyak lah weyh, tak sesuai untuk kulit muka aku. Ehhh, Aku jelah yang tak sesuai. Hmphhh, Okay krim nie membekalkan nutrien penting yang bertindak mengurangkan pembentukan tanda-tanda penuaan dan garis halus.Gunakan sebagai krim penjagaan kecantikan dan asas solekan untuk kulit wajah kekal awet muda, anjal dan cerah sentiasa. Ewahhhhhh, anjal sentiasa tuuuuuu. Okay Stop, Habis dah semua produk-produk SAFI RANIA GOLD nie. 

Nak tahu gosip terbaru Rozita? Check sini, Omgeee 

 Kepada Sesiapa Yang berminat ingin mencuba produk ini, Sila dapatkan ia di kedai-kedai berhampiran anda, Assalamualaikum

Credit ;  SAFI

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?