Tuesday 3 April 2012

Dating :*

Gambar Credit ; Facebook cantik

Hai, Assalamualaikum, Hihihi, baru sekarang terasa nak buat entry na. Dari tadi dok online depan lappy aku dok tweet, fessbukkkk je. Biaselah, REMAJA macam aku nie kan comel comel. Hahaha, K joke. Chill lah bang, kak, dek oi. Saya bosan tahu tak? Okay Back too the topic. Harinie aku cuti, So harinie pegi jalan jalan. Tak jalam Muar dah, tak jalan Melaka dah, Abang marah. Tsk Tsk, kesian kan aku. Tsk Tsk, Takdelah gurau jea. Bukan taknak jalan. Duit takdak. Nak simpan simpan simpan. Heheehhe, Okay tadi pegi KFC jea. Makan makan dengan kawan. Menyayah bagai dengan kawan. Dok gelak bagai dengan kawan. Mwhehehe, Seronok. Lame tak gelak sama sama, Weyh rindu korang Tahukkkkk. K Jom tengok gambar :*

Yang Buat Tangan atas bahu, mata atas tuu kawan aku. Comel kan dia. Comel macam Didie Alias kan kan? Muhahahaha, Okay biel nak tergelak aku tengok gambar kau yang nie. Mwehehehe, Alamak, nampak gigi aku je ke? Takpela, Comel kan kiteorang? Muhehehehhe, Sayang kau, Meyh sayang sikit :*




Yeah, Ade sebarang masalah? Hahaha, kami memang ala-ala kanak kanak yang kurang kasih sayang. Mwhehehehe, Sape lah nak bagi kasih sayang kat orang yang macam aku nie kan. Tsk Tsk Tskkk -__-



Haaaa? Lagi Yeah kiteorang pegi berempat. Nie jela kawan kawan aku yang still nak keluar dengan aku kan? Tsk Tsk, Yela sape nak kawan dengan aku nie kan? Tsk Tskkkkkk. Kawan sampai mampuih, Meyh semua sayang mama sikit. Hahaha, K joke. Okay aku malas tulis banyak banyak. Hu hu hu, Aku siapa kan? Tsk Tsk. Kay nak touching lebih malam nie. Tsk Tsk. Weyh dema sikit Na kat sini, Aku miskin nak makan pun tak mampu. Kais pagi makan pagi, kais petang makan petang lah nampaknya. Huhuhu DERMA

Moh kite tweet? @NongMmel, fanpage sini eh? Fanpage

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?