Friday 20 July 2012

Hi?



Hi? Anybody here? Haloooooooooooooooooooo *Cakap dalam gua* Ehem, Hi Assalamualaikum, Im Back setelah berkurun dan berabad aku tak update blog, Puihhhhh, rindu dengan penulisan blog aku tak? Rindu takkkk? Hahaha, Poyos bin sakai. Okay, Entry last pasal bufday aku, Alahai, geli pulak aku bila bace entry tu, Aku ke yang tulis? Aku ke tuuuu? Ya Allah, Apesal skema gila?! Mwhehehe, Okay aku bukan nak mengarut mahupun mencarut, entry sekarang aku nak update pasal 'LIFE' aku sekarang Ceh 'LIFE KONONNYA' Okay, sekarang aku sambung belajar kat London, Ops silap LONDANG, Hahaha Matrik Melaka jea. Aku bersyukur sebab aku dapat sambung belajar, dari duduk terperap kat rumah, dapat ape? Nak tunggu orang masuk minang? Memang Takkkkkada lah orang yang nak minang 'GADIS MELAYU' macam aku nie kan, (KONONNYAAAA) 

Sekarang aku kat Matrik. Ambek jurusan perakaunan, No bilik AI-4-7, Blok First, A1. No Matrik . . . . . .  !@#$%^&*() TYPING ERROR! Hehehe Pembelajaran? Korang jangan tanye ahh, memang laju nak !@$%^&*() mengalahkan Formula1 ( TIPU ) Aku dah lah jenis lambat pick up, tersenggut-senggut, Alahai, Tapi Insya-Allah, aku akan dapat catch-up balik, Insya-Allah. UPS 2 Minggu lagi woi. Nebes tahap gajah. Okay gambar kat atas tu? Tu budak HOT dekat Matrik aku, Hahaha Eh? Tak Delah, diaorang roommate-roommate aku yang tercinta. Aku satu bilik ade 4 orang, Al-Maklum Hostel, bukan apartment, mahupun rumah sewa. Aku, Aida, Alia, dengan Najwa And For Your Information, kiteorang ade nama panggilan yang tersendiri. Macam aku kan Farhanah, So 'NANA' Aida, 'DADA' not dade okay, 'DADA' Alia? A'A and Najwa 'WAWA'. Sweet kan kiteorang? Sweet kan? Hehehe, And For Youre Information jugak, Wawa dah pindah, dia dapat JPA tu, sekarang kat Uitm Shah Alam, and i miss her T.T Pagi-pagi dia lah yang selalu kejut aku, Sekarang? Aku bangun sendiri. T.T

Okay Stop, And Now dah masuk bulan Ramadhan, Cepat je mase berlalu. Cepat jeaa dah nak raya. Hmmm? Harinie dapat balik, Hari Ahad dah kena Check in dalam 'Penjara' balik. Hmmm Hmm Hmmm, Macamana lah puasa aku kat sana? Macamana lah sahur kat sana? Macamana lah Berbuka kat sana. Hmmm? Alamat kurus aku macam nie. Hehehe, Stok Maggie kena banyak. Satu Kotak Maybe? Eh?

 
And this, kawan satu sekolah, Bersyukur dalam satu Matrik dengan diaorang, tak lah aku sendiri jea. Makan sendiri Jalan sendiri. Sedih kan cerita saya? ( SILA HANGGUK ) Muak dah tengok muka diaorang hari hari. HAHAHAHAHA ( Gelak Jahat ) Okay Stop aku bayak kerja lagi. Banyak assignment yang tak siap lagi. Minggu depan ade kuiz Bussiness dengan Ekonomi. Pehhhhhhhhh, Terbaik Siot. Last from 'NANA' Selamat berpuasa dan Selamat Hari Raya :) 
      


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?