Saturday 4 June 2016

Last Semester!

Hai korang, assalamualaikum wbt. Ok setelah berkurun lamanya, mood nak type and tapek new entry datang jugak. Ahaks! Taktahu la apa mood harini. Mood tido je weh. Last entry 22 December 2015???????? Sekarang berapa haribulan weh, haahahaha lama gila weh tak bukak blog. Ok sekarang 4 June 2016. Hehehe sorry korang, aku busy dengan life. 
Okay Last semester, bangun tido bangun tido. Nak abis dah degree kat uitm pulau pinang yang tercinta ni. uhuks, tak tahu la nak rase apa, rasa sedih, rase excited pon ada. Yela tak sabaq weh nak kerja kumpul duit banyak-banyak and kahwin. Eh? 
.
Ok dah melalut
.
Okay sekarang ni aku tengah busy buat research untuk subject undergraduate project. Research  ni nak kena submit end of this month. which is 30 June 2016. Dan sekarang mood untuk buat research tu tak sampai lagi, dan aku syak dia dok kat johor ni tertinggal bas, sebab tu tak sampai lagi and that's why la mood nak tulis entri aku datang. Kihkihkih
.
Submit research 30 June, lepas tu datang balik Penang untuk presentation reseach ni. Haaa bagus betul lect aku buat tarikh kan, menyeksa jiwa dan raga, tak tenang weh nak raya macamni. Ha ha ha. Reseach ni la yang aku dok kalut dari Semester 5 lagi. Rase macam kenapa lah boleh wujud subject ni, kenapa weh kenapaaaa, kenapa mesti kau seksa jiwa-jiwa student, kenapaaaaa.a.a.a.a.a.a.a.a.a
.
Ok farhanah stop
.
Nak taknak kena hadap jugak, nak taknak kau kena settelkan benda ni, and baru lah kau dapat degree in culinary arts, Ok Ok positive positive!
.
By the way aku baru balik dari practical! haa haa haa Mesti korang excited kan nak dengar apa yang aku buat mase practical, apa yang aku belajar, apa pengalaman manis, pahit aku selama buat practical kat hotel dalam bidang culinary. Curious tak curious tak, haa insyaAllah kalau sempat aku cerita dekat next entry eh! Satgi aku cerita, kau sabaq jap eh
.
Lagi satu, aku mintak maaf banyak-banyak kalau tak dapat nak balas comment korang dekat sini! Busy sangat weh sorry, mana yang email aku tu sorry tak sempat nak reply. Tapi jangan risau aku bace email korang, cuma tak sempat nak reply, or terkadang tu aku lupa nak reply. Sorry weh, nak fast reply boleh contact aku kat Facebook, PM kat facebook or tweet je aku kat twitter. InsyaAllah reply Hehehehehe 
.
Bye jumpe lagi untuk next entry! Belanja sikit, click sini, kalau nak tahu pasal practical aku hehe

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?