Friday 17 December 2010

makhluk halus ?

Eh, iyeke? weyh jgan mengarutlah,walawei tkot pulak aku nak citr.Better tkyh citer lah ea buad bulu roma aku menarinari.hahaha,tapi aku rase nak kongsi gak ngan korang bia koran takot gak.hahaha.Mcamane nak cite ek,em haritue atok aku stay kat umah aku bape ari tah,tak igt pulak aku rasenyer seminggu lebh kot.Dia nie mcam ad benda erk,em korang phampham sendiri lah eak . .

Punyelah sedap aku tgh syoksyok tdo sebelah dia,n adk aku tgh dok sbok men lappy,ttetebe jea dia terbangun dari tdo,then ckap ' hah! nak gigit kaki aku lah tuh ' n bla bla dalam bhase jawe.Peh aku terus bngun tgok dia,then adk aku tegur dia ckap ' nape atok? ' atok aku ckap ' takde pape,ad bnde nk gigit kaki atok,ko tak nmpak,atok jea yan nmpak ',aish! aku pnyelah takod trus masuk bilik.

Malamnyer,aku plak yang men lappy then dia tetebe jea ckap n pukul sesuatu pakai tongkat dia.Aku yang kat depan dia pun tgur ' nape tok ' atok aku cakap ' tuh ad org tue,atok jea nmpak,ko tak nmpak ' Peh kat sbelah aku ke? adohai,takot gileghaban  seyh.Ad lagi,mae tuh mak aku dah takde kat umah dah bab gi kursus seminggu.Malam nih aku pnyelah syok menghadap FB,adk aku dah sedap tdo n bapak aku pon same dah tdo,tinggal aku sorg jep lom tdo,tetebe dia cakap n pukul sesuatu,aku tak nak tgur,takot seyh.Aku pnyelah kelamkabut tutup lappy then teros masuk bilik, tdo.

Seriuss mmg seram giler mae tuh! Ade lagi,nie ptang pulak,aku tgak tok tb,dia kat blakang aku tgh tdo kot rasenyer tetebe jea bangun n dok kat tepi then dia ckap ' ko takyah lah nak kacau aku n bla bla ' aku tk pham bab dia cakap jawe.Aku tak nak tgur.Tkot siakk.Tapi sekarg atok aku dah takde kat umh.Arh! lega.Tapitapi ade bnde pelik yg jadi, tap bkan kat aku , kat abg aku yg first.

Mase tuh bapak n mak aku dah takde kat umah,mak aku lom balek lagi n bapak aku gi JB ad plawann futsal,tah pe tah tatau.Abg aku pnyelah syok2 di men lappy smpai pagi tetebe ad bnde yang gegarkan pagar dpan umah kiteorg,aku ngan adek2 aku dah tdo dia sorang jea lom tdo lagi,then dia tgok kat dpan takdepape pon.Peh takot siakk.mase dia citer kt kiteorg.Aku cakap mybe kucing bab dia suke panjatpanjat bab nak masuk rumah,abang aku cakap masalahnyer kucing tuh kat sebelah abang tgah tdo.Eh! siapakah? hantukah? OMG! bukanbukan,umah aku takde anto lah weyh ! 

Aish! ad lagi nie,adk aku plak yang rase.dia duaorg  tb mpai kul12 mlam,aku ngan mak aku dah tdo dah,dia duaorg jea lom tdo lagi.Tetebe jea dia dngo ada bnde ketok kat kete 2kali.Ouh apekah? siapekah? OMG! betol ke? takottakot,harap takdelah. . . . . . aminnn !

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?