Monday 21 February 2011

Allergic !


Okay , arinie cerita pasal Allergic ! , allergic ? aper ? Allergic ialah Sistem imunisasi badan menjadi terlalu sensitif kepada satu atau lebih bahan dalam persekitaran yang biasa dan tidak membahayakan . okay kau nampak tak gamba kat atas tuh ? tak nmpk ? kasik CILCK sikit bio jadi besar gedabak ! okay aku alah dengan udang , sotong n aper-aper jelah makanan laut , klo makan sikit je mula lah gatal-gatal macam berok ! sikit-sikit garu . Err , sangat tidak suka , tapi aku still makan , sedaplah weyh , 


Gatal tak gatal aku makan je , asal aku puas . aku tak alah sampai macm jadi ruam-ruam , aku tahap mininum lagi , tak merbahayalah . hahhaaa . okay aku makan , aku tanggung sendiri lah kan ? 
okay short entry lah kali nie , , bubye 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?