Thursday 17 February 2011

saat yang sangat ditunggu





Okay , exam 3 ari macam 3 bulan . Dating dengan buku-buku memang tak best . Yeah sudaa abes . Aku sangat suka even SPM pon belom lagi , Berlagak macam dah kat university padahal result nie pon belom dapat lagi , even math dengan addmath suda dapat , entah apesal Sir aku nie ekspress tahap gaban bile tanda kertas nie . Aku tak suka bile dapat markah ! walaupon markah aku semua tinggi-tinggi , aku tak nak sombong , bongkak , riak , blagak . hahahah ( auta je lebih ) Okay exam sudaa habis , kepala hotak aku dah penah nak menghafal formula , konsep , dan sewaktu dengan nyer . Okay fine , otak aku dah blur , macam *ikut suka kau lah macam apa , aku dah tak boleh fikir . 


Tadi Exam Biologi , Physic , Akaun . macam aper ckgu susun jadual pekse , sangat terbaek kpala hotak aku nak menghafal . Okay aku terima , exam biologi tadi , boleh pulak tanye digestive system , kepala hotak aku dah tak ingat aper yang aku bace tadi , okay aku bantai , cikgu nak mara okay aku terima , memang aku bodoh kan ? --' , soalan sangat aku suka , dia tanya kenapa mitochondrian banyak dekat sperm , sangat pantas aku menjawab soalan itu m sangat senang , perfect 2marks lah . Even kawan-kawan aku pon dapat jawab , , maknanya ( kepala hotak kau dah tuka jdi kuning kan ) Okay , paper biologi aku tak jawab smua . Tak Lulus la aku jawabnya , , takpe atleat aku dah cuba . 


Exam physic pulak , macam mintak PJJ dari aku , cikgi Zarina kate soalan power gila . okay aku terima , soalan senang ! memang A+ lah aku , ( berangan lah ) , soalan wavelength , light . memang senang gile , aku cinta engkau FIZIK . paper tadi seingat aku , ad 2 soalan aku tak jawab , tak cukup mase . maklumlah plajar pintar . 
okay aku tak nak fifir lagi , serabut dah wayar-wayar kat kepala hotak aku , 
Akaun , okay soalan senang gile babeng , dia cume suruh buat PP ( penyata pendapatan ) dengan KK ( kunci kira-kira ) even aku buad 2kali pon tak imbang jugak , tak ape asal aku cuba . Markah , redaa je lah cikgu nak bagi baper . okay  suda panjang aku update kali ini , cerita benar takda tipu ! hahaha . 
mau *Sign Out ! mau makan . . .


                                                   Asalamualaikum reader-reader sekalian !

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?