Tuesday 15 March 2011

award untuk tip top follower : 200 follower !

Okay , entry khas untuk follower yang ke 200 ! , arinie nak mencarut lebeh sikit . kesah ape kan aku ? okay , hey gadis , hey abang , hey pakcik . hey datuk , hey semua yang bace entry nie , Amboi ! gedik-gedik nak baca ea? HAHA , heyhey , blog gedik nie dah 200 follower lah ! hah ! saper yang bertuah kali nie , dapat award dari gua , okay , sabak naa . sila scroll award dari gua : .




Okay , focus balek bace entry , sudah-sudah laaa belek award tuh , bukan untuk kau pun untuk follower aku yang betuah nie , jeng , jeng , jeng , kita lihat sapa yang kenaaaaa . Okay ! Athirah , hambek kau ! kan ? heyhey , dia follower yang ke 200 aku laaa . hahhaha jeles ?

ATENTION buad  Athirah :

heyhey , terima Kasih daun keladi kerana meng-follow gua . 
sebelum ambek award tuh dan tepek dekat belog anda , sila lah jawab beberapa soalan saya okay ?

*Nama sapa ?
*Suka beLog gua tak ?
*ONEWORD untuk beLog gua ? please .
*Aper yang tak best pasaL beLog gua . ( jawab dengan jujur )
*nak datang Lagi tak kat beLog gua ?

okay  Athirah , dah jawab . Post kat entry okay , dah post later bagitahu kat shoutbox okay ? 


1 comment:

  1. rasa nya silap ni... trex follower 201 laaa... uhuk2...

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?