Friday 4 March 2011

contest , contest ! : ) , jum jum



Yeah , hari jumaat tiba lagi . Sekejap bebeno dah ari jumaat , Sekejap jea sudah bulan 3 ( March ) , segala bagai lah dah cepat . Okay , entry pada hari ini 4 March 2011 , dimulakan dengan tag-kan dari seorang blogger yang comel iaitu .  . Dia tag aku suruh join contest , Okay . Aku berminat aku join ,  Okay sila scroll kebawah ye :)



Okay , as usual setiap contest mesti ada syarat kan ? , Okay contest nie po ado ! 

Syarat-Syarat Penyertaan ialah :

1. Follow blog  comel nie , Cda .
2.Letak banner contest kat side bar korang dan jangan lupa link ke blog cda@entri contest nie^^
3.Korang kena wat satu entri yang mengandungi:
-gambar yang korang mahu masukkan dalam contest
-cerita di bawah gambar
-tag nama kawan anda minimum 5 orang
4.tinggalkan link entri anda ke bahagian komen di blog cik owner nie .
5.tarikh tutup 5.5.2011,kasi chan korang cari idea .
6.hadiah berupa banner cute buatan cik owner dan wang tunai Rm 20 menanti anda ( Lumayan (!) . )

*Take a note 
Aku tak nak join Contest nie , susah bebenor laaa . contest nie , aje gile nak pikir . hahaha . so aku syor kan kepada para blogger tok join contest nie . 
* Chowww , , 


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?