Saturday 12 March 2011

hati gembira bile kenakan orang !



Okay dah lame tak update blog , belog aku dah bersawang , dah berlalat daaa . selekeh betol lahh . haha Okay , arinie buad tarikh lahir kat facebook yang blum tiba pun tarikh lahir aku , haha 12 March 2011 . jenuhh naa nak tunggu bufday aku 5 Mei  , so cepatkanlah tarikh tuh , nak tue cepat lah katekan . haha , Friend-friend facebook sebok dok wishh happy bufday , happy bufday . hahaaha . tapi thanks la jugak sudi wish , walau belum tarikh nya . hahaaa

Okay , tujuan aku buad ? itulah sape suruh sombong sangat dengan aku , ingat bagus ke ? haha . okay2 . aku nak mintak maaf jugak kat korang-korang yang wish tuh , hahha . Btw thanks . hahaha . sangat menghargailaaah jasa korang yang sudi menconteng wall gua dengan perkataan " Happy Bufday " , and ade jugak yang panjang berjelerrr tuh wish . hahha . gelak sendiri aku bile bace . hahahaha . Okay , cukup lah buad dosa kat sini . gtg bubye . next entry , taon depan lah , boley ? XD



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?