Saturday 30 April 2011

1234 ;]



hey preeps . jumpa lagi kita dalam entry yang baru setelah berkurun lamenye aku tak update . ceh! berlagak macam busy sangat la kan ? hooi ! memang aku busy laaa . busy dengan homework yang bertimbun . kau aper tahu . kau relax2 depan laptop tinggal click je kan page mane kau nak pegi sambil korek idung  , makan kacang sekali ? hhaha . tengok bertapa selekeh nyer kau laa jadi manusia ! . hey kita jadi manusia biarlah berguna , berakal dan berguna tau tak ? supaya orang respect dekat kita . haa tengok aku dah stat membebal . 

okay , stop membebal pasal orang . okay kau tahu seminggu lagi aku nak exam midyear ! ceh bukan aku nak . memang dia nak datang kat aku nie , kalau boley aku tak nak exam midyear nie . kalau boley nak exam midyear taon depan . mean SPM lame lagi laa kan . setahun lagi . ceh ! hahaha . berangan lah kau ! Spm tetap SPM . haha tak silap aku 14haribulanduabelas kan kita SPM . kan? aku tak sure laa pasal bende alah nie . hahaha

weyh , bile aku pikir-pikir aku nak jadi aper nie bila dah besar ? jadi aper ? nak belajar dekat mane ? nak keja aper nie ? adoyaiiii . jenuhh nak memikirkan nyer . eh2 . nak story sikit . aku rase aku dah mula minat dengan pelajaran kimia laaa . pehh! rupa-rupanyer best jugak belajar kimia nie bila dah paham kan? . boley laa paham sikit-sikit dari takpaham langsung kan ?  dulu , form4 time kimia je mula lah ngantok tahap gaban! time kimia je , kepala atas meja . time kimia je . syaitan dah bergayut dekat mata suruh tdo . Choyyyyy ! . haha mean dulu time kimia aku tak fokus sangat lahh ! hahaha . okay stop .

cerita aku dah mula ngorot-ngarot . haha . okay aku dah 25% kot bace buku before exam midyear nie . haha okay lah tuh kan ? hahaha . gtg bubye laaa .

-Asalamualaikum-







No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?