Saturday 2 April 2011

akedemik Fantasia dah bermula !

   




Okay , Akademik Fantasia dah mula kan arinie ? dah mule Tirai kan ? arrrhhh , sumpaah takbest . Tak suka laaa   akedemik fantasia kali nie , first-first konsert , buad kat khalayak ramai , mean dekat tempat yang terbuka , bukan dekat stadium ke ape , Wadoohhhh ! tak ade mood nak tgok laaa . naek menyampah ! . Pelaja-Pelajanyer adoyaiiii ! . pecah perut nokkk !

Bytheway , aku ingat si Dhani tuh yang jadi Pengetua , rupa-rupanyer si Amy Search ! . wah naek semangat aku tengok AF nie , hahaha . Pak Nil nie buad suspen je laaa . Kalau lah orang indon jagi pengetua AF nie , aper akan jadi ? cuba kau pikir , cubaaaa . hahaha , btw gud luck la pelajar-pelajar akedemik Fantasia kali .

Aduhhh , akademik Fantasia dah mula , so aku mesti kurang fokuss nie , ngadap dairi akademik fantasia je nanti , hahahaha . btw , kalau aku lalai , tegur laa aku , jangan segan-segan , aku tak makan orang , aku makan nasi , kau pun makan nasik kan ? . kan ? so tegur je sampai kau puass .

hahaha , okay laaa . tak ade idea lagi nak tulis aper , aku dah tulis , so rajin laa komen ye :)
Thank You :)

3 comments:

  1. wahh!inilah dia peminat af.hehe >.<

    ReplyDelete
  2. hahhaha , boley dikatakan peminat jugak laa ! hhehe

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?