Saturday 7 May 2011

Makkkkkk :]

ILY MOM ♥

Siapa yang lahirkan saya?
siapa yang mandi kan saya?
siapa yang suap saya time kecik-kecikk dulu?
siapa yang lapkan mulut saya, bile kite comot dulu?
Siape yang sanggup tuka lampin taik saya?
Siapa yang dodoikan saya time tido?
Siapa yang buat kan susu saya time kite kecikk dulu ?
Siapa yang tepuk mase time saya kecikk dulu?
Siapa yang ajar saya jalan time kite kecikk dulu?
Siape yang ajar saya membace,menulis ABC , 123 . alif ba ta time kecikk dulu ?
Siapa yang hantar saya pegi tadika dulu?
Siapa yang pujuk saya time saya nangis dulu?
Siapa yang tolong saya buad keje sekolah?
Siapa lagi kalau bukan Emakkkk saya !

PS : Kalau di list kan , memang tak terkira lah banyaknya , Semua benda mesti mak yang buad , smua benda nak ngadu kat mak , semua hal nak bagitahu kat mak , kenapa tak kat ayah? . Sebab , makk lah yang mendidik kita , yang melahirkan kita , yang menyayangi kita ! .   Oleh itu , sempena hari Ibu esok , saya nak ucapkan Selamat Hari Ibu buad emak saya , Tuminah Bte Sedek! . Terima Kasih mak untuk semuanya . nong sayanggg ! Mak ! . muahh ♥ , dari kami adik beradik!

PS : Mak Protes taknak buad ape-ape keja rumah esok , mak nak jadi boss besar esok! 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?