Saturday 21 May 2011

Storyyy.




Okay , first entry . Exam, okay tinggal 3paper jea lagi. Fizik,Biologi,Akaun. And after that, dapat enjoy sekejap [ ceh enjoy? ] , lebih kurang 2bulan lagi trial lah pulak, aduh apesal cepat bebeno mase berlalu hah? [eh , kau ingat kau sape nak suh aku lambat-lambat kan mase , ] okay merepek dah sampai sini. Ahh, aku harap dapat buad yang terbaik , Even tak lulus pun, okay alhamdulilah. Aku da berusaha. Nak kate ape lagi kan? nak mara cikgu sebab salah bagi markh? ada yang kene jotosss tahu tak ? haha okay stop.

 Esok fizik , dapat lulus pun dah okay , takperlu A+ untuk mase sekarang.
 Lusa Biologi ,hope dapat buad laa kan? 
 Khamis&jumaat akaun ,Aku nk jawab aper? sepatah haram takpaham. Okay Fail. Tak kesah.Cikgu cakap dia sendiri yang akan drop kan kiteorang untuk akaun , Eh, aku dah dafta okay.


PS : kbye, asalamualaikum.







No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?