Sunday 25 September 2011

Sincerellyyy.




Hi readers, alahai sekejap jea dah hari ahad. Besok sekolah ohh, malas gile nak sekolah, mak cuti sehari boley? Haihi, okay. Last update untuk minggu nie, panat nak update banyak2. HAHA, aku da happy macam biase, thanks b. Kau buad aku sedih, kau jugak buad aku tersenyum ^__^, aku harap kautak cari pasal lagi dengan aku. Kepada Nurul Nadia, dik aku harap kau tak kacau hubungan aku dengan dia, Aku tahu, kau still msg dia. Takpela aku redha, kau msg dia asal kau happy, janji korang takpayah nak tunjuk2 relationship korang dalam Fb, like hell la dik. Aku tahu, aku da tak boley selalu onl. tak dapat tahu aper yang korang buad. Tapi please, aku percaya korang, jangan buad aku lagi. okay? Aku tak nak lah jadi orang bodoh cinta dia, sedangkan korang saling post2 rindu2 la aperla kat fb -..- aku benci la dik orang mcm tuh. Aku tahukau cantik, kau cari laen boley dik? huh? And onemore thing, b kalau aku tahu kau buad macam tuh lagi, sertamerta kau dgan aku dah takpayah ade relationship, takguna lah kite berbincang lagi. Dan mungkin waktu tu, aku dah tak kan maafkan kesalahan kau Lalala, Ea b? Ingat tuh! hehe. Banyak aku mencarut dalam post nie, HAHA. Korang bukan bace pun. =..=


#Aku taknak kau jadi mcm video kat atas -..- BYE.


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?