Friday 23 September 2011

HOPELESS.

adorable, boy, couple, dress, girl, guitar





Yah, update lagi. harini aku still sedih lagi, menagis lagi. Time online facebook, mata aku still menangis. Ya Allah, Ya Tuhanku, sampai bila aku nak menangis nie Ya Allah ? Tadi time kat sekolah, aku lagi menagis, time budaya Al-Quran aku menangis, tapi takda sorang pun tahu yang aku menangis, even cousin aku yang duduk sebelah aku pun taktahu ? kat dalam kelas, lagilaa. haruk! Bila aku ingat kau, air mata aku ngalir dengan sendiri. Sumpah sekarang aku tengah nangis. Tapi peduli aper kau kan? aku meraung ke melalak ke, kau kesah aper? Aku sedih, kenapa Allah wujudkan rase sayang aku kat kau? Ya Allah, kau hilangkanlah rase cinta sayang aku dekat dia Ya Allah. Aku bermohon kepadamu ya Allah :'( , Tak guna kalau aku cinta dia seorang tapi dia tak bagi feedback yang sama kat aku. Sapa lah aku dimata dia Ya Allah, Pada mase yang sama, aku nak jea mati sekarang, Tpi aperkan daya, bekalan dunia akhirat aku belum cukup untuk masuk ke syurgaMu Ya Allah. Apesal lah dengan perasaan aku sekarang? Huh, besok sambutan hari raya kat sekolah, rase malas pulak nak pegi, tapi takpelaa, bila aku ade dengan kawan-kawan aku, at least aku dapat kurangkan sikit rase sedih aku nie. Diaoranglah yang buad aku ketawa selalu, sampai aku jagi pelupa sebab banyak ketawa dengan diaorang, Anyway, credits : Aty , JonetBiel , Ain . Bye. Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?