Sunday 2 October 2011

03/10/2011

day, like, love, one, webcam




Euwww, Selamat malam penduduk bumi, Euhuhu, nak citer aper malam nie? Ohh boring, nak blogwalking, internet lambat #tipu. Okay fine. Aaaaaa-kuuuuuuuu-ciiiiiiiiii-taaaaaaaaaa-iiiii-zzzzzzzzz-aaaaaaaa-mmmmm, macam hape jea kan? Hahaa bialah aku sayang dia ohhh. Kesah aperkan aku?. Bie kau tahu kan, sepanjang aku kaple dengan kau dulu-dulu aku jarang kan update pasal kau? tuh pun sikit2 kan kan? Padahal, kau kalau update pasal aku, kemaen panjang berjeler-jeler, tuh yang buad aku sayang kau. Dan sekarang aku update, semua cite pasal kau kan? Kau takperasan ke? Ehuhu, Takpela -,-. Sejak akhir-akhir nie kan selera makan aku makin kurang, aku tak selera nak makan benda yang berat-berat, setakat biskut, air kosong, aperdehal kan, aku makan. Walaupun taksedap!, Perut aku sekang tengah lapa, tapi aku takda mood nak makan ohhh. Nyampah gile dengan mood aku sekarang -,- , mengedik seyh. Okay, esok sekolah, ohh btw PMR dah kan? aku lupa. #tipu. Selamat menduduki peperiksaan yea adek-adek. Jawab betul-betul, result nie lah yang menentukan mase depan kau, sama ade baek atau tak, mcam aku? 1A 6B 1C, haha terok giler seyh, tapi alhamdulilah lah, dapat jugak merasa duduk dalam kelas Science, dapat juak tahu pasal biologi, physic, kimia. Ohhh, itu amat menyeronokan. Erkk -,- Okay-okay stop membebel sendiri, dah pulul 12.00 lebih aku still tak tdo, Haha, nie semua sebab budak nie -->  , dia suruh teman smpai pukul1. Ohh, gediknyer dia kan? Haha takpla, demi dia, aku teman. Okay aku nak sambung blogwalking, 4,5 blog lagi then aku tido okay? Euwww. 5hari lagi, 11bulan^^ Then 42hari lagi, SPM -,-


#Sape-sape ade skype, share-share lerr. Kite tambah kawan eh? Okay :) Bye

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?