Saturday 15 October 2011

Feedback.


Hi, update lagi. Okayy petang tadi aku baru bace bende nie, Thanks lah, sebab ingatan kau tibe-tibe kembali dan tergerak hati nak view blog aku kan kan? Ohh, aku terharu kot, kau buat entry tuh, n air mata aku hampir2 menitis, tapi aku tahan. Aku tahan, aku taknak menagis lagi sebab kau, and aku tahan, tapi menitis jugak. Hukhuk :') Tapi, tak seperti dulu, aku nangis, air mate aku tak behenti2. Aku buadbuad cool :) 

Jyeah, pasal lagu blog aku?. Yes memang kau yang bagi dulu, peh dulu time kau bagi, aku terus view Youtube, Memang aku suka gile, mase first time aku dengar lagu tuh. Pandai kau cari lagu untuk aku, dan sampai sekarang aku masih menggunakan nyer tahuk :'). Hmm  Aku tahu, kau sakit, dah tahap kriktikal kot ( betul aku eja? Lantak! ) Aku simpati itu, aku nak kau tahu, setiap aku lepas solat, aku berdoa untuk kesihatan kau,  Berdoa, supaya Allah panjangkan umur kau, biar kau dapat mengejar cita-cita yang kau impikan selam ni. Aku akui itu, dan sekarang, kau enjoy je dengan hidup kau, Aku tahu kau kuat!. Kau boleh hadapi semua dugaan dari Allah. Aku tahu, Harap kau berbahagia di dunia dan di akhirat disamping kekasih hati kau. Semoga Allah limpahi rahmat keatas korang berdua. Bye

#Tekan gamba, kalau nak tahu cerita dia tentang aku lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?