Friday 14 October 2011

My Fake.

Jealous around me. Ohhhh, Untung lah kau dapat diaa. Aku terlalu sayangkan dia ohhh, takpe aku berundur demi kebahagiaan korang. Baek kan aku? OHHHHHHHHHHHH! Shitt betul lah hati aku nie. Asal asyik pikirkan dia? ohh, Ya Allah, Tolonglaa, aku memohon padaMu Ya Allah, aku mohon, hilangkan lah perasan aku pada dia, perasan perlukan dia dalam hidup aku. Ya Allah, aku bermohon padamu Ya Allah, kau hilangkan lah bayangan dia dalam fikiran aku, aku hanya mampu berdoa kepadaMu Ya Allah, Begitu banyak suka dan duka aku harungi bersama dia dahulu, cukuplah sampai disini. Cukuplaaah :'), aku tidak sanggup lagi Ya Allah. Ya Allah tolonglaaaaa, aku taktahu nak buad aper sekarang. Aku benci dia sekarang #tipu, aku hanya mampu type dekat keyboard nie, tapi dari sudut hati aku? Kau tahu kan? Huhhh, kenape aku tak boleh lupakan kau ? Hah? huhu. Kau tahu, aper yang aku tulis dekat wallpost kau tuh, semuanya fake dari aku, Aku nak kau benci pada aku, aku nak itu ! AKU NAK KAU BENCI AKU ! huhu --' . Bloggers, please i need your support :')

2 comments:

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?