Monday 5 December 2011

ASAM-GARAM.

Hai, Assalamualaikum (Tak jawab dosa,jawab sayangg) Weeeeeeeeeeeeehuuuuuuuuu, akhirnya. Sempurna juga 10 subjek. Syukur Alhamdulilah, Hehuuuuu, awok-awok kitew dah habis SPM tau, sekarang tunggu orang masuk minang jea,Erkk Sape nak? Harharhar, Tolong laa, bru SPM weyh, belum masuk Universiti lagi. Hihi, Okayyyyyyyyyyyyyyyyyy, lepas SPM nak buat aper nie? Bloging? Besau kan bontot kat umah? Keja? Hahaha, memang tak lah. Mak awal-awal dah bagitau aku, lepas SPM masuk giatmara. Erkk, Giatmara? KFine mak. Hahahaha, idea mak aku memang best kan? Weeehuuuu, dari aku kerja buat penat badan. Baik, pegi belajar. Ye dak? At Least, kalau belajar dapat timba ilmu, Kalau keja? Dapat duit lah kan? Tapi, kauorang yang rugi sebab habis kan masa korang dengan Bekerja. Act, kalau belajar kat Giatmara tuuuuuu, dapat pegi Giant Sekali. Ala, yang kat Tanjung Agas tuuu. Hahaha!

Kayyyyy, pegi giatmara nak belajar ape heh? Ohhh, aku tau, mak cakap pegi sana belajar Komputerrrrrrr, Hahaha kan? At least dapat sijil, Weeeeeehuuuu, senang cari kerja kan? Errk #Abaikan. Kayyy, fine aku pegi Giatmaraaaaa. Merempit dengan  Cik Atifah pagi-pagi. Hahaha, kayyyyy sumpah aku takde idea nak tulis sekarang. Hooohooooo, Okayy, entry yang seterusnya. Follow eh cerita saya. Bye

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?