Tuesday 13 December 2011

Geng The Rock.

Hi, bloggers. First, Assalamualaikum, hey there. Makcik, pakcik singgah sini dulu ye? Bace entry cek sat. Jangan sombong naa, Allah tak suka, Kih3. Lol, mula entry dah mengarut. Apa ahh akuu nie kan? Lol, okay start entry kayy. *Ahh, adik sedara bising kat sebelah, aku tak tenteram nak type(!) B I S I N G(!) Okay kita mula ya adik-adek. Tadi pagi, terpaksa pegi sekolah semata-mata nak ambek markah CGPA, tapi hampehhh(!) First memang baran gila sebab pengetua belum sampai sekolah lagi. Okay then borak-borak, bosan then pegi Sawah Ring snap gambar. Hohoho, aku memang jakun. Tak pernah pegi sawah. Well, duduk taman kan? Haha, aku gurau. 
Lepas tuh, dapat tahu yang pengetua dah sampai sekolah, Then kite orang pegi balik sekolah. Semata-mata nak ambek markah CGPA tuh. Nasib baik ahh, markah nie penting kan? Nak masuk kan dalam Pemohonan ke IPT tuu. Huh, okay, lepas dah datang balik sekolah, kena bersabo lagi. Tunggu lagi, tunggu pengetua Sign pulak. Okay, aku memang suka menunggu(Y) Lol, okay lepas dah siap-siap semua. Dah ambek sijil tuh. Then tibe-tiba cousin aku terperasan yang Persatuan dia salah. Okay aku tengok aku punye. Salah jugak(!) Damn, Sepatutnya PBSM dia letak PPI. Lol, bile mase pulak aku PPI nie? Wadohh, okay terpaksa betul kan. Then kena datang balik minggu depan. Maigoatt, datang lagi. Kfine.
Aku datang sini, semata-mata nak cuci mata jea kan? Dah lah perut aku bunyi sebab takmakan dari pagi, Yeahh, selamat berlapar ye perut. Hoho. Wadda? Okay, aku taknak mencarut. Boo -,- Then lepas tuh, balik umah sampai umah dah pukul12.30. Hoho, act aku dah janji nak bawa si comel pegi klinik.Tapi, aku balik lambat. Hahaa, si comel mara2, perli2 aku kan? Kfine. Aku kesah aper? so,terpaksa tangguh. Aku pegi petang ahh nmpaknya. Okay, bloggers-bloggers sekalian. Sila scroll picture-picture dibawah okay? Sampai habis tau. Maaf, terbanyak pulak, scroll sampai habis tau, kalau tak aku gigit kau nanti. Haha. Kfine, first time bergambar dekat sawah ;D *Gelak lah sepuas hati. Aku tak mara.
Gambar tak ikut turutan. Sekian Terima Kasih ;) Credit ; Siti Fitriah@ Juru gambar ;)


Pehh, muka biel tak boleh blah(!)
Berdiri diatas bayang-bayang sendiri ;D
Gua memang suka merenung ke masa hadapan ;D *dengan awek nie, aww(!)
What can i say? Speechless *tipu
Rotate sendiri kay? Lol.
Kautimmmmmmmmm(!)
Alahaaaai, semua comel lah(!)
Ohh, iloveyousomuchbby ;D *nampak macam les tak? 
Apakah ?
Semua berangan, hah(!)
Semua pantang, bila jumpa camera ;D
Peace, i cute *Lol,
Si biel ;D
Ain nak terbang. Tapi biel dengan farha tahan sebab, takut nanti ain tak boleh turun *Aku merepek
Semua bajet candid (Y)
Si atifah letew, sapa lagi ;D
Kami memang gilo. Kesah ke?
Aku memang suka kena peluk dengan Cousin gila. *Cukup les tak?
Terbaik punya, kau hado? Haha ;D
Yelah muka diaorang jea kan -__-
Merenung ke dasar lubuk haktuih(!)

Kami comel kan? *Tau lama dah ;D
Lagi? Lol, kami memang sukaaaaa lah ;D
Dia berangan nak terbang tu ;D
Kau semua superb ;D
Okayy, motif wa tak rotate? Ikut suka wa ahh, Lu rotate sendiri kay? Bye. Enjoy reading. Like fanpage eh?  Assalamualaikum. Btw, aku tak sabar nak pegi Camping dekat tebing tinggi, segamat tuh(!) Lol, Away from facebook | twitter | blog for 2days. Tak lame pun aku pegi. Jangan rindu aku tau, habis nanti bulu mata aku  sebab kau rang rindu. Lol ;D Bye

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?