Monday 30 January 2012

Belagak Retisssss


Kayy, Tajuk takdak kene mengena dengan isi entry. Assalamualaikum semua. Adek-adek, anak-anak, pakcik, mkcik semua. Sehat? Dah makan dah nie? Eh, nak bagitahu nie, tak sabaar nak dapat gaji yang pertama. Haha, taktahu bila dapat. Seriouslly, tak sabar. ( Asal ayat aku skema sangat ) Okayyyyyyy, Nak share something sikit. Hmm? Asal haaa, aku tak boley lagi lupa kan kauuu? Ya ALLAH ;'/ Tapi aku bersyukur, kau ingat aku lagi, still contact aku lagi. Thanks kawan. Kau buad aku gelak macam monyet tadi. Kayy, aku suka berkawan dengan kau lah bongok. ;'/  At least tadi aku jujur dengan kau yang aku rindu gile kat kauuuuu. Tup tup, kau kol aku, lepas aku hntar msg kat kau. Woh ! Lagi suka aku, lame giler tak dengar suara kau, gelak tawa kau. Merepek kau. Hahaha. Otak kau macam majnun. Macam-macam kau ckap kan. Kay Thanks so much kwan. Ingat aper yang aku cakap kat kau tadi. First gaji kau, belanja aku tengok Wayang, citer ape-ape jea lah.Aku layan jep. Tapi K-pop2 takmau ahh >,< Tak minat.  Aku belanja Pop-corn jep. Okayy, tapi aku BELANJA jea tau, kau Bayar. Hahaha, janji tetap janji.

Credit ; Muhammad Izzam Izzat Iskandar.  

Jadi bestfriend kau lagi BEST dari jadi awek kau. ;D

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?