Wednesday 25 January 2012

RUTINNN.

*BAK PENAMPO SIKIT*

Hi bloggers, Nak cakap motif aku letak gambar tuu, nak mention kat sini, Ai baru tahu guna http://pixlr.com/ Kayyy, *sila gelak*. Ptffffff okay entry malam-malam lagi. Eh, malam? Bukan dah pagi ke nie? Okayyy, forget it. Euwwwwww, Okay aku lupa, aku orang Islam. Assalamualaikum semua. Sehat semua? Dah mkan? Makan aper? Post bau sikit boleyyy? K stopppppppppppppp(!) Aku merepek. Kayyyyy. Harinie kerja? Hmmmmm? Yeahhhh, kerja sangat penat rupanyaaaaaaaaa. Segala, jerawat, bintik hitam mulai tumbuh dimuka. Kah kah kah. Kayyyy, baru bape hari kerja. *Bape hari? Gila, dah 2minggu lebih kot. Kayy  sambung ayat tadi, Baru bape hari kerja. Dah ada masalah baruu. Hmmm? For sure, about MONEY $$$$$. Ptfffffffffff, acane boleyy hilang duit tu, acaneeeeeeeeeeeeeeeeee? Aku paling tak suka bila kerja jea, duit, barang hilang. Adohhhh tak gemorrr betul adenn -,- Yeahhhhh Hilang 500? Gila banyak kan? Ptfffffff, jenuhhh nak menggantinyaaaaaaaaaaaaa. Oh maai, ade toyol ke? Kayyyyyyyyyy merepek Naseb baik bos tak banyak bunyi. Hmmm? Okayy, kat sini nak cakap something untuk Abg Ayenn *Bang,kiteorang mintak maaf sebab maen tuduh2 abang. Kite orang baru lagi, So kiteorang taktahu nak buat macamane, maaf kan kiteorang kayyy? sebab kan abang je kan yang ade kat situ? Kite orang taktahu punnn*  *muka kesian* Seriussssssss, kang hari rabu minggu depan dia datang lagi anta barang> Tak sangup nak berdepan dengan dia. Ya Allah. Hmmm? Kayyy Esok aku kerja sorang. SORANGGGGGGGGG. Ohhh, harap customers tak banyak bunyi okayyyy. Dan sale aku naik meningkat ke 2ribuu. Hoho. Insya ALLAH. 

Untuk kak MIMI, *Ceh akak tuuu. Haha, Gudluck untuk result STAM kau esok, harap terbaek. Dapat result mesej aku okay? Tak mesej aku kol kau. Kau taknak angkat? Siap kau esok! Harharhar. K I gtg, Ngntukkkkkkkkkkkkkkkk -,- Mata dah macam panda. Rase panda lagi okay kot. Ptffffff -___- Assalamualaikum, tak jawab dosa, kalau jawab sayang *Muahhhhh* 

BEKERJA SEORANG DIRI ESOK, HOPE BOLEY LAYAN CUSTOMER DENGAN BAIK, INSYAALLAH :)


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?