Sunday 26 February 2012

Workmate mate mateeeee.

*Lemak di-pipikuuu, semakin meriah, ade kenduri tuuu* Eh

Hai Assalamualaikum Bloggers-bloggers sekalian. Im back again. Selagi ade peluang nak update blog, Wa tetap nak update blog. Ohhhh, nanti takdapat update kang, wa menangis tak berlaguuuuu. *Eh okay tipuu je lobehh wa nie. Hehehe, Okay harinie nak update pasal Workmate wa sorang nieeeeee. Pehhhh, nak detail dia? INBOX wa lerr kat facebook. Tapi dia nie dah BERPUNYE. Harap maaf ye semua. Dia hak milik sepenuhnya Anan Zahar. Okay, First, Nama dia Nur Niena Shymimi  Kot, aku pun tak sure nie name dia. Hahaha, susah beno nak Meng-eja. Panggil mimi sudah. *Eh, Harinie genap umur 19tahun dia. Dah tua lah kau Kak. Hahahaha, Weyh Happy Birthdayyyyyyyyyyyyyy, tunggu kejutan aku balik kerja esok okayyyyy. AKU SAYANG KAU GILA, kau percaye takkkk? Hahaha Walaupun Kau taknak ngku yang kau sayang kat aku kan, Tapi kau post nie kat wall aku?


 
Haa, acano nak jawabnya tuuuuuu, Kau taknak ngku kan miiiiiii? Hahaha, Okayyy, weyhhh, nanti bila kau @ aku dah berhenti kerja. Mesti aku rindu kau dohhh, rindu ke-GONJOLAN kau dohh tiap malam. Hahaha , tiap malam kau kacau aku. Tiap malam aku menjerit dalam kedai, sebab kau tutup lampu. Tiap malam weyhhh. Eh, aku rindu lah saat kau cerita hantu kat aku. Mesti aku cakap *Dahhh, aku taknak dengorrrrr, malam aku tak boley tidur weyhhhhhh* Siot lah kau Mi. Mimi, kau jugak yang ajar aku ayat Mohon rezeki banyak. Ayat seribu dinar tuuu, Alhamdulilah, 1hari tuuu, bila kau bace. 1 Customer datang beli barang yang paling mahal. Sumpah, hari tu, kau menyengihhh je kannn? Hahaha. Okay kau jugak yang ajor aku main game The Sims Social tuuuuu, sampai aku dah ketagih, kau punye pasal ahh nie! Benci. Hahaa

Okay lahhhh, aku taktahu nak cerita aper lagi pasal workmate aku nie. Hahaha. Kay Akak, Happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Birthdayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Belanja aku lah esok. aku nak buad-buad lupa pasal bufday kau. Deal? Okayy Good then. Bye Assalamualaikum Bloggers.

Aku HACKED facebook dia sebenarnyaaaaaaaaa, HAHAHA

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?