Monday 30 April 2012

I LOVE YOUUUUUUUUUU ;*

Hai Assalamualaikum, Terasa nak update lagi lah. Hihihihi, Okay harinie aku nak update pasal cousin aku. Sepupu aku yang tercinta. Meyh sayang sikit meyh, Ahaks, She's very amesome. And i love her so much. Eh, Take a note, aku bukan lesbian, aku still ade perasaan lagi kat lelaki okay? Mwehehehehe, Okay name dia Noor Atifah Binti Ab Wahid. Check Facebbok dia  Cik Aty. Dia tersangat lah comel. Ahaks kan? Ha Ha Ha, Nak tengok gambar dia? 

Comei kan? Alolololo, Gambar nie aku bluetooth dari handphone dia. Senyap senyap aku hambik. Ahaks, Kan Comei kan dia? Hahahaha *Muntah Hijau* Yeah, dia kerja kat kedai tudung. Sebab tuu lah bachground dia tudung tudung tudung. Ahaks, Jangan pelik na. Okay, aku nak cerita sikit sejarah dahulu kala. Aku dengan dia sepupu. Mak kite orang adek beradik. Me lagi tua 'SIKIT' dari dia. Haha, Aku lahir bulan 5, Ehem Take A note, 5 MEI. Ehem, Dia lahir bulan Ogos, So 'MUDA' sikit jerk. Haha, So dari kecik aku dengan dia. Tadika sama sama, Tapi darjah 1 sampai darjah 4 aku tak sekelas dengan dia. Kelas aku yang pertama. Start darjah 5 aku dah buduh sikit, tu yang turun kelas B, Hahaha, Then sekelas dengan dia. Tiap pagi dengan petang asyik ngadap muka dia je ahhh, Naik bosan pun ade. Hahaha, And Naik sekolah menengah? Pun 1 kelas, Alhamdulillah, Form 1 sampai form 5. Sekelas, aku ibarat tak boleh hidup tanpe dia lah wei. Ahaks, And we are so sweet. Hahaha,  


 Ahaks, Nie mase Form 5. Hahaha, Aku dengan dia semeja. Kongsi cerita sama sama. Kongsi 'RAHSIA' sama sama. Kongsi masalah 'PAKWE' sama sama. Hahaha, How sweet kan kiteorang. Gambar aku tu, tang pipi tu tak tahan Wei. Hahaha, Comel kan kiteorang? *Sila Hangguk* 
Nak tahu, aku dapat kerja nie pun sebab dia. Dia yang tolong carikan. Kerja aku senang jea. Goyang kaki je kat umah na. Dia yang susah payah carikan aku kerja sementara nak sambung belajar nie. Oh Terharuuuuu. Hihi, Act tempat kerja kiteorang pun tak lah jauh mana. Sebaris jea. Hari hari boleh jumpe. ;'/
Okay, dah besaq sikit dah gaji, dah kua sekolah, Kitorang dah makin berani. Pegi melaka/Muar sama sama. Naik moto. Ehaks, Sweet memori duhhh. First aku pergi Tanjung ajas, nak apply Giat mara tu. Tak dapat. Ingat lagi post entry lepas? Hihi, Nah gambar ;'/


Time nie first time Karoke dekat Giant. Hahaha, Buruknya muka aku. Hahaha. K Next Chapter. Lepas Act gambar nie sebelum mula kerja lagi. Hihihihi, Berangan nak jadi retis, Walaupun tak tercapai. Ahaks, Okay. Gamabr nie pulak Time pegi jalan jalan muar. Aku cousin dengan Biel. Ohhhh, merempitz 2 moto jerk, nie gambar aku dengan cousin, Bibir kiteorang mungil kan? Nie lah 'RAHSIA' kiteorang selama nie. Guna lah LIPSTICK COLAGEN keluaran D'herbs. Kedai wa banyak. Datang jerk eh? 

Nie belakang Giant, Tepi Sungai kot rase aku. Eh, entah lah.

Okay, tu gaji yang pertama. Gaji yang kedua up sikit, Pegi Melaka lah pulak kami. Ahaks, Meremptizz duh, Peh dah lame tak merempitz nie. Pegi Melaka, Pegi JJ jer tengok Wayang cerita Adnan Sempit. Haha, Lawak gila kot. Menangis aku tengok. Haha.


Okay, Banyak kot memori kiteorang bersama. Peh ayat aku macam tengah couple je dengan dia. Hahaha, Ohhhh Noo. Okay, Nak ambek result SPM haritu? Pun same samae. Sweet kan kiteorang? Nah tengok gambar. Macam macam pesen muka yang 'DIA' buat. Ahaks, Gilos 

 

Haaaa, Amek kau, Result SPM pun sama. Untunglah kebetulan. Ahaks, Hehehe, And Now dah bulan April Nak masuk bulan Mei dah. Huh? Cepatkan mase berlalu. And Alhamdulilah kiteorang pun dah dapat tawaran sambung belajar. Ohhhhh, Kenapa tak same tempat. Ohhhh, Sedihnya. Dia dapat Matrik Johor, aku dapat Matrik Melaka. Course Akaun. Ohhh, Kenapa tak sama tempat. Ohhhhh, Aku tak boleh hidup tanpa dia kot. Ohhhhhhhh, Kenapa kenapa?  Sedih lah kot. Ohhhhhhh, Tak boleh lagi aku nak share ape aper. Dia nie Otak gila gila sikit. Kalau dilayan memang bertambah gila sikit. Hahahaha, Aku suka ada sepupu macam dia. Dia baik kot, But sometimes tu menjengkelkan jugak lah. Hahahaha. -___- Jage diri kau bila aku takda. Takde dah orang nak belanja aku lagi. AHaks, Hahahaha, Remember my Cousin. Me Love youuuuuuu, Take care semoga bertemu jodoh dengan Ehem Ehem. Aku pun tak tahu dia dengan sape sekarang. Hahaha, Okay lah Esok aku kerja Naa, Untung ahh korang Cuti. Harinie aku dah cuti. Esok aku kerja. So Selamat Bekerja untuk aku. Hehehehe, Good Night, Assalamualaikum! :) JANGAN TEKAN

@NongMmel xx :)

FANPAGE | TWITTER



3 comments:

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?