Sunday, 25 August 2013

24 Aug 2013 [ Wedding 1 ]

Greeting Text
Assalamualaikum wbt. Semalam 24 Aug 2013, Majlis  Perkahwinan Akak sedara aku iaitu Siti Salwa & Abd Jalal. Alhamdulillah, mereka bernikah pada hari jumaat bersamaan 23 Aug 2013. Yeay! Kak Mimi dah kahwin. Yeay! Bila pulak turn aku? Ehehe. Tema blah perempuan warna pink + biru. Wuuwuuuwuu. Dari Hari Selasa berewang sampai hari sabtu malam. Pergh, tipu lah kalau aku cakap aku tak penat kanz kanz. Hihihi Barakallah! Jom lah tengok gambar, aku tak tahu nak cerita ape lagi. Hihihi


Aku malas masukkan satu-satu. Ahahahaha, Nak close up, mari lah kita tekan gambo tu ramai-ramai. Hihihi Alhamdulillah i have them. Macam macam perangai diaorang nie. Yang suka nyakitkan hati, yang buat lawak, yang memekak sane sini. Walaupun diaorang cam tu. Aku sayang diaorang sangat-sangat. Lillahi  Taala. And will miss you, and miss all the memories. Bye wsalam ;') 

Bila turn aku pulak?


Marilah derma kat sini >> 1 2 3



1 comment:

  1. done follow sini
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang@gmail.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?