Friday 16 August 2013

Photographer berbakat meninggal dunia.

Greeting Text

Abang arwah Nadia Zahari


Nadia Syazwani Zahari’s car after the collision in Jalan Subang, Shah Alam, yesterday. Pic by Asyraf Hamzah

 SHAH ALAM: Seorang wanita berusia 26 tahun (bakal pengantin) terbunuh dalam kemalangan di persimpangan isyarat di Jalan Montfort, Seksyen 13 di sini petang ini.
Dalam kejadian jam 4.30 petang, 16/8/13 9(Jumaat), Nadia Syazwani Zahari telah memandu dari Batu Tiga ke arah TTDI Jaya dengan Perodua Kancil ketika keretanya itu telah merempuh oleh kereta Audi A4.

Beliau mengalami kecederaan badan yang serius dan meninggal dunia di tempat kejadian manakala pemandu lain melarikan diri tanpa mengalami kecederaan.

Tunangnya, Shafiq Khairy Mohd Shariff, 26, bergegas ke tempat kejadian selepas dia menerima panggilan tentang kemalangan tunangnya tersebut.

"Nadia bekerja sebagai seorang jurugambar sambilan dan sedang dalam perjalanan untuk mengambil gambar di Bukit Jelutong itu.

"Pelanggan beliau memberitahu saya mengenai kemalangan itu selepas dia gagal muncul untuk mengambil gambar beliau," katanya di tempat kejadian.

Pasangan itu bertemu dua tahun lalu semasa mereka belajar di Universiti Selangor (Unisel) dan mengikat tali pertunangan pada Ogos tahun lepas.

"Kami sepatutnya akan berkahwin Oktober ini," katanya.

Mangsa kakak ipar Hanis Shafinaz, 34, berkata, Nadia adalah satu-satunya perempuan dalam keluarganya daripada empat adik-beradik dan juga anak bongsu.

"Nadia baru sahaja selesai pelajaran dalam bidang grafik dan akan menghadiri majlis graduasi," katanya di tempat kejadian.


Al-Fatihah untuk beliau ;'c


Moga tenang engkau disana. Pic by Nadiah Jaapar.bs.com
P/s From the love of Allah we came and through His love too we'll be going back to Him. Al-Fatihah
Sumber ; 1 2 3 4 5



3 comments:

  1. A fatihah. Semoga ditempat kan di kalangan orang orang yang beriman. Amin :'(

    ReplyDelete
  2. Al-fatihah, moga tenang disana. :'(

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?