Sunday 28 November 2010

Esok :)


 Wohaa , uit sini , nak story sikit. . . Esok , 29 November , dengan rasminyer aku akan mengambil ujian amali bermoto . wohaa , nebess siottt ! TAKOT , RISAU , MALU , GEMURUH . haha macammacam perasaan ada . Hope sesangat dapat buat dengan sempurna . Korangkorangkorang , doakan lah aku ea ? ea ? hahaha , aku sayayang korang lah !
Sebaek lah ujian berkomputer aku dah lepas , klo tak  MELAYANG rm27 . nak tau aku data bape ? Em , sikit jea . . . cukup2 makan jea , , aku tak sehebat korang , tapi tak pe LULUS gak , Nak tau ke bape ? nak tau ke ? nak tau ke ? ish ! busybody arr , emm iyelah aku gtau , aku dapat 43/50 lorh , asal ? hahaha aje bangang kan aku ? hahaha , tk pe ar atleast LULUS , dari korang , HAMPEH !
Dahl ah weyh ! pnat dah aku nk menai , so , so , so , so , BUBYE , aku harap sangat dapat buat ujian tuh , DOAKAN  aku babe , , , , yess , for sure ! I will do the best for myself !  Tunggu entry seterusnyer , , , , ,  see you soon ! 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?