Thursday 2 December 2010

LEGA ! )


Seriusly beb , mmg NERVOUS giler tadi , mmg giler gaban lah , amali jea pun belum test lagi . Firstfirst halangan aku dah terkandas . Peh , lalu kat titi pun aku tak lepas . Shitt btol . Yelah mane tak nyer , titi tuh kecik dek oi , gabra giler aku , eh , eh , eh ,
Terjatuh , hhahaha aku teruskan jea . MALU wei , MALU . haha arh ! whateverlah janji dah lepas kan kan ? tapitapi part yang paling aku suke buad part buad  brek emergency , best giler siott . Mulemule pakai gear 2 , pas2 bawa lajulaju tuka gear 3 , pas2 brek kaki dulu then baru brek tangan haha , best gile siott tapi tak best ar ujan , jalan licin , huhu~

Tapi yang aku tak leh tahan , kene buad isyarat tangan . hahaha angkattangan , turuntangan , angkattangan , turuntangan dah macam polis traffic dah , hahha . Tapia de kemusykilan disini , kat mane nak buad isyarat tangan , aku dah lupe , blank daa pale otak aku nie , peningpening . Arh ! tapi aku rasa lega gak lepas dah buad ujian amali nie , huhu , lagi bape ari , dapat lah LESEN L , yahoo , sukasuka , hahaha :) korang jangan jeless ,

Psstttt , nak cite sikit nie , pakcik yang anta kiteorng a.k.a ajar kiteorang amali nie KLAKAR gile . kadangkadang menyakitkan hati gak . Time ajar serius nak mampus , takot aku ! kecut perut doh ! Tapi time tak ajar , ada jea bnde nak nyakat orang , haha whateverlah pakcik :) . . . .™™                                                                                       
                            

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?