Saturday 2 April 2011

aper bende ?

hey readerss ,

Hari nie 2 April 2011 . Nampak tak tarikh last post aku bile , sebelum aku post bende nie ? Sunday , 20march 2011 . tgok ! bape lame aku tak update blog . cuba kau kira , bagi otak kau bejalan sikit , kiralah bape hari , 2minggu kan ? tak silap laa . yeahh , akhirnya berjaya jugak aku mengawal diri aku dari update blog nie , haha . ecehceh ! sebenarnye bukan sebab nie aku tak update , sebenarnya laptop takada mau update , nie pun pakai laptop sekolah mak ! . haha . aper ? suka aku laaa .

Okay selame aku tak update blog nie , aku dah menang satu contest nie , contest yang dianjur oleh tuan empunye blog http://rrezzamrrizzamb0yzzx.blogspot.com , iaitu owner dia si izzam izzat iskandar . Okay aku menang tempat yang kedua , dapat topap 40ringgit . aper ? tak caye ? tak caye meyh aku tnjuk bukti :

Tak nampak ? double click okay ?





Okay , dah menang , topap pun dah dapat , eh bahu aku berat dengan topap laa ( tiru ayt noh hujan ) , sapa mau topap ? hahahhahaha . 1bulan nie takpayah topap . haha . jeless tak ? tulaah tak mau masuk contest dia , kan dah rugi . haha okay laa sampai sini je , tangan penat menulis . bye . 

Asalamualaikum !


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?