Saturday 2 April 2011

Tusyen kimia !


Okay , tadi tusyen kimia dekat sekolah , dari pukul lapan sampai pukul sepuluh . Kimia tadi buad Experiment pasal Preparation of Ethanol , melalui penapaian ! Okay , kau da blaja buad experiment nie ? , kalau dah bagus , malas aku nak terangkan secara detail . Okay experiment nie , jadi kot , entah laaa . sudaa lum , geng ? jadi tak experiment kita?  hahaha . Okay Experiment yang kedua ialah Preparation of Ester!  okay buad minyak wangi kate cikgu ! tapi hasilnyer tak lah sewangi minyak wangi , bau dia macam spray , kau penah bau spray tak ? kalau belum penah , pegi beli spray dekat kedai ! . Okay , lepas abes buad experiment , kemas cepat-cepat then berambus laa . 

Bawa  izza izzani pegi umah dia ambek buku yang tertinggal . sebab lepas nie tusyen fizik pulak . Lepas da ambek buku , then pegi kedai beli roti sebab dah lapar sangat . Onderway atas jalan , terjumpe dua orag polis . Hahaha terserempak ! aku tak gelabah , sebab aku dah ade lesen , yang gelabah si penumpang setia aku la si izza izzani , sebab dia tak pakai helmet ! Okay , polissssssssssssss ! tangkap dia . haha . pegi kedai beli roti dengan sekotak air oren , okay aku nk baya , tapi si izza izzani , dah ambek , and belanja aku . Ehh ! budak ni , aku cakap takpyh , nak blanja pulak ! Okay next time aku blaja kau pulak okay ? .  Lepas tuh gerak pegi umah cikgu laaa . aper lagi . then pukul 1 balik . 

Sekian Terima Kasih !



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?