Saturday 15 October 2011

Future♥


Jyeahh, aku mencabar diri aku sendiri. Iaitu dengan tidak menggunakan HP selama seminggu. Fuhhh, dasyat giler kan? Alahai, seminggu jeaa bukan lame kan? Cehh, bajet seyh aku. Haha. Dan salah satu sebabnyer, agar aku dapat melupakan kau iz ! Aku nak sangat lupa pade kau! Ohh, dah banyak da bayangan2 kau dalam benak aku nie. Just leave me alone. Aku dah tak nak kacau kau lagi okayy? Bia kau bahagia. Ingat, dosa kau kat aku belum settle lagi. Lantak lah korang nak cakap aku kejam ke tak? Nie hal aku dengan dia okayy? Sape-sape nak mesej aku, mesej dekat No. mak aku okayy. Tapi malam jealah. Petang, mak aku keja. 

Ohhh, rindu pulak dekat HP buruk aku. Sekarang HP tuh dekat cousin aku yang gile :D kenal kan? atifah . Jyeah, jage hp aku baek2. Nak bace, bace lah msg dalam tuh, aku tak kesah, semua mesej tuh, semua mse dari budak nie --> http://rrezzamrrizzamb0yzzx.blogspot.com/. Aku tak padam pun, aku sayang gile ohhh kat smua msej tuh, bukan kau okayy? Sampai memory full. Huhu, k bai. Fokus SPM

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?