Friday 14 October 2011

Goodbye my past.

broken, girl, love, note, typography

Hi, entry khas untuk dia (ex). Ohh thanks bagi kasih sayang pada ak dulu, Aku hargai itu. Thanks iz, bagi hadiah bufday tuh, thanks iz abiskan topap, sebab msg/kol aku dulu. Thanks iz pernah syg/cinta/rindu aku dulu. Thanks iz, sebab jadi pendorong aku supaya fokus pada plajaran aku. Thanks habiskan mase dengan aku dulu. Thanks buat hati aku berbunga2 bila dengan kau. Thanks untuk semua nyer. Aku tau aku banyak buad salah kat kau, sakitkan aty kau, even sekarang kau tengah happy dengan pasangan baru ko. Aku turut bergembira :') Iz kenape kau tak boley setia pade aku dulu? Dulu ko cakap, ko tak akan curang dengan orang laen? xkan ad yang lain, aku la yang terakhir dalam hidup ko? Tapi, ko sendiri telah memungkuiri hubungan kita. Aku dulu percaye kau gile2. Aku dah janji dengan kau, tak akan tinggal kan kau. Tapi tengok aper yang berlaku? Kau sendiri yang memungkirinyer. Tak boley kau tepati janji kau? Yelah, dah jumpe perempuan lagi cantik dari aku kan? #aku cantik ke? huh.

Ya Allah, iz aku memang akui time puase aku memang buzy gile, bz dengan homework, tusyen, dengan kuih raya, sampai tak sempat nak layan kau, Nak kol kau. Even, time puase kita tak pernah cakap dalam fon kan? Huh, tuh sebab sayang kau kat aku makin kurang, dan kau berpaling pada yang lebih baek dari aku? Aku minta maaf banyak-banyak. Tapi bukan salah aku sorang kan? Kau pun salah jugak. Kenapa kau tak boley setia pade aku? Kenapa? Hmm, lelaki kan? Memang semua sama. Bak kata poem yang aku belaja ' He had such quiet eyes ' Yes!, kau lah tuh, berjanji mulut bagai. Huh, semakin hari aku, semakin menyampah dengan kau, Aku tau kite jauh, kau terengganu, aku johor. Aku tahu takdapat jage kau betul2, tak dapat bagi aper yang aku nak. Tapi tu tak membataskan hubungan kau dengan aku kan? Even kite berjauhan. Kite boleykan couple 2-3 tahun. Sampai ko dan aku dah berjaye nanti. Then kite berjumpe kat menara gading? Ohh, Alangkah indahnyer aku time tuh. Kite menjalainkan hubungan dan masing2 berjaye. Alangkah indahnyer, kau tak teringin ke?

 Aku kaple dengan ko, bukan nak best-best dengan kau, Aku just nak jadikan kau sebagai pendorong aku untuk berjaye SPM nanti, cume tuh ! And harapan aku musnah, Hancur! lepas kau tinggalkan aku. Tepat 8-10-2011, aku dan kau hanye kawan biase. Lepas genap 10bulan kite couple. Ohh, Ya Allah, aku harap keputusan aku nie betul. Iz, tepat 8-10 tuh, kau janji nak buad entry pasal aku, yeah pasal ' best friend ' jyeah, mungkin kau dah lupakan? Banyak lagi janji-janji kau kt aku. Mestilah kau dah lupa kan? Huh, Aku harap sampai sini sahajelah hubungan aku n kau. Nak jadi kawan? Dah takpayah. Nyakitkan hati kau dan aku kan? Dh mulai sekarang kita takpayah contact-contact lagi okay? Aku akan pergi jauh dari kau, Semoga berbahagia. Btw Good Luck untuk SPM kau, aku tahu kau boley dapat 10A+. Kau pelajar cermerlang kan?. Semoga berjaye dunia akhirat. Selamat tinggal Ex. Sekarang aku tak perlukan cinta? Ape itu cinta? Korang tahu?  Huh, bye :)

#Aku percaye, Allah dah siapkan jodoh aku yang sempurna. Lebih baik daripada dia. Moga aku temui, Si Jejaka di university nanti, I-m Waiting for You , to make my days perfect.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?