Tuesday 20 November 2012

Ingat aku lagi?

Tumblr168_large



Bismillahirrahmanirrahim, Assalamualaikum my dearest reader. Hmm? "Dah lame rasenya aku tak update blog" "Blog dah berhabuk sana sini" Tu jelah ayat yang selalu aku type untuk memulakan entry aku setelah lama aku menyepi. Ceh menyepi lah sangat kan?  Haha Harinie 20 November. Last entry aku bila? Entah aku sendiri tak hingat. Lately nie aku macam macam hmm macam, entah aku taktahu nak describe macamana. Act aku rindu zaman-zaman lepas SPM. Zaman tengah freedom habis lah katakan. Online tak ingat dunia. Update blog tak kira jari. Enjoy sana sini, langsung tak teringat nak pegang buku Eh? Haha, Yeah i miss it so much :') Sekarang aku dah buzy habis, yelah bakal accountant berjaya kan? Acehh Amin!  Alhamdullilah, Semester 1 aku di Matrikulasi Melaka telah tamat. Wait, gua belum graduate lagi. Ada lagi 1 semester. Haha bajet macam dah habis matrik t-,-t In Shaa Allah, kalau ade rezeki, sambung lah aku ke Semester 2, PSPM 1 aku macam qwertyuiopasdfghjklzxcvbnmje. Okbye.

Dan sekarang aku tengah Cuti Semester 1. Cuti Semester aku 2 minggu jea. Hmmm? Okay lah dari tak cuti kan. 25hb dah kena balik Melaka t-,-t Ahhh, tolong lahhhh, aku taknak balik sana. Taknak, Dah sedap dah kat rumah nie. Takut duh nak masuk Semester 2 nie. Haihhhi, Ya Allah berikan lah keyakinan yang jitu kepada ku. Pehh ayat jitu tu yang mahai. Hikss Hikss Okaylah aku tak tahu nak merepek ape lagi. Cuti aku bosan. Okbye, Assalamualaikum :-)
  




2 comments:

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?