Tuesday 7 May 2013

19 Tahun

Greeting Text
Assalamualaikum Warahmatullahi Taala Wabarakatuh. Hari nie lapan Hari bulan lima dua ribu tiga belas. Hmm, hari tu tak sempat nak post pasal birthday aku yang ke sembilan belas iaitu pada lima hari bulan lima dua ribu tiga belas. Dan hari ini aku sudah sembilan belas tahun tiga hari. Ehem, masih muda okay. Teringat pula dekat satu wish nie, dari adik Izzatie dia cakap "Kalau kahwin ni mesti dah dapat anak" Hehehehehehe masalahnya tak kahwin lagi dik. Sape lah nak kat kite nie. Hihihihi Okay, tutup pasal kahwin semua nie. Aku masih muda, sweet 19 Okay.

Alhamdulillah tiap tahun aku tak pernah nak miss update pasal Ulangtahun kelahiran Haha Yelah, nanti dah tu nak flashback semua nie macamana. Nak jugak lah cerita benda ni semua kat anak-anak/cucu-cucu aku. Hehe Cam best je en. Okay dah, aku ni banyak merepek. Okay UlangTahun kali nie best. Dapat wish panjang panjang, dapat 2 buku Kek dan setengah paket tepung from my beloved friends. Dan sekarang aku rase disayangi oleh Mak dan kawan kawan. Alhamdulillah Thanks for the wish, wish cakap panjang umur, doakan dipercepatkan jodoh, dipermudahkan urusan didunia, result cemerlang untuk PSPM 2 nanti, doakan masuk University, doakan 4 Flat, dimurahkan rezeki. Semua nya lah, Thanks korang yang wish dekat facebook tu, kat twitter, text aku lagi, kat Whatsapp semua Nya lah. ( Cam Retis Lak ) Terima Kasih banyak-banyak. Sayang korang till Jannah.

Alhamdulillah aku dapat kawan macam korang. Alhamdulillah, aku tak rase forever alone. Korang semangat aku. Sweet en korang nie. Hihihi Tak lupa juga kepada Biel, Aty dengan Ain still lagi nak buat prank kat aku. Hihihi dah besar besar pun nak main prank. Tapi kesian, Plan diaorang mula-mula nak buat petang 5/5 tu tapi Hujan lah pulak, terpaksa buat pagi hari Selasa. So lambat sikit. Nasib baik lah aku belum mandi time tu. Mandi tepun dulu lah nampaknye. Hihihi Comel je dia orang nie. Sambil bawak Kek pula tu. Yey tahun nie dapat 2 Kek. Dari Mak dan dari Biel, aty and Ain. Walupun bukan dari resepi rahsia, tapi sedap. Love youu alls

Nie Kek dari Mak. P/s Kek dari Biel/Aty/Ain later update lagi 

Alhamdulillah, NorFarhanah Binti Abu Bakar telah berusia 19 Tahun. Semoga diberkati Oleh Allah, Semoga Allah mempermudahkan urusanku didunia dan diakhirat. Semoga cita-cita ku untuk memasuki University dalam bidang accountant tercapai. Semoga aku menjadi anak yang solehah untuk ibubapaku. Semoga Allah mengampuni dosa-dosa. Amin InsyaAllah. May all wishes from you comes true. Amin, Bye Assalamualaikum. Eh Jap, 1 Click 1 present for me. Tunggu sampai loading tau. Thank you 
       

3 comments:

  1. mintak kek tu juga..hihi...nampak sedap je tu..:)

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Lana takda memori sgt bila bab besday ni..tak pernah sambut,hahaha. Kesian kan,hahaha

    Biasanya ingat2 gitu je..takda makan2 kek. Mcm biasa je.. :)

    Untuk nana, happy belated bufday..syukuri n hargai apa yg nana ada.. perjalann hidup jauh lagi..smoga sntiasa dilindungi olehNya.. ^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?