Friday 30 August 2013

Preparation 2

Greeting Text


Assalamualaikum wbt. Okay last preparation untuk ke University. Last preparation tu maksudnya persediaan terakhir sebelum ke University hari ahad nie. Fuh fuh fuh, Alhamdulillah, semua dah siap. Semua dah packing, dokumen dah settel. Semuanya lah! Dah settel. Fuh stress tak stress lah kan. Persediaan last minit nie penuh dugaan. 

Dan InsyaAllah, akan bertolak ke Pulau Pinang malam nanti (Lepas maghrib) Mulanya nak bertolak petang nie, tapi perancangan Allah lagi terbaik kan, terpaksa gerak malam. Malam nie gerak 2 kereta. InsyaAllah, cousin aku yang dapat Uitm Kedah pun akan gerak sekali. Satu perjalanan kan,

Doakan agar semua dipermudahkan eh, Doakan juga keselamatan kami 2 keluarga. Amin. Kalau umur panjang, daftar lah aku ke Uitm Pulau Pinang. Sesiapa yang ada daftar sekali tu? Jumpe disana ye. InsyaAllah, kalau takda ape halangan akan ku update blog ini. InsyaAllah, Kalau ada pape, contact aku melalui facebook/twitter/fanpage eh? Till meet you again, lil readers ;'c

p/s ; Sahaja aku masuk Uitm Pulau Pinang kerana Allah swt

Bukit Gambir >> Uitm Pulau Pinang

p/s ; Komen entry dibawah untuk bagi kata-kata semangat kat aku.

Klik kalau baik hati >> 1 2

 

1 comment:

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?