Sunday 16 October 2011

Cita-cita tinggi.

cute, girl, nails, spongebob, sweet




Hi, aku nak kongsi lirik, diubah suai daripada Lagu Cinta Muka Buku. Euwwww, jadi penulis lirik lah aku nanti. Hihi, Act lirik semua hancur. Haha okayy start :|

Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku,
Kau balas komenmu suruh aku membalas balik oohhhh,
Hatiku rasa biasaaaa,

Dan pabila kau katakan kau tengah happy,
Kau katakan happy time aku m'balas komen mu oohhh,
Apakah rasa itu? . .

Dan pabila, time aku terjumpaaaa.
 Nombormu yang aku letak di infooo Facebookmuuu,
Aku memulakan langkah ku yang pertama,
Aku hantar sms ku yang pertama,
Aku bertanya adakah nie kauu,
Dan kau membalasnya dengan selambaaa.

Setelah berminggu-minggu kita bermsg,
kau miskol ku  kau katakan panggilan rinduuuuuuu,
Bodohnya time ituuuu,

Walau kitaaaa, berjauhaaaaan
Kau di terngganu, aku di johoooor,
Bayak persoalan yang berada di minda,
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja,
Otak kata jangan, hati pula kata yaa,
Hidup tak menentu adakah ini cinta.

Kau mulakan langkahmu yang petama,
kau katakan kau suka padaku yang biasa,
Aku terharu dan tidak terkataaa
Hidup tak menentu adakah ini cinta.

Setelah 8hb aku jadi milik engkau,
Alangkah seronoknyer aku time ituuuuu,
Aku rindu kau selaluuuu,
Dann tiap-tiap hari kita berinduuuuuuaaaaan,
Ohh alangkah bertuahnya akuuuu,
Aku sayang cinta engkauuuuu !

Dan pabilaaa, seorang permpuan hadir dalam hidup engkau,
Kau mula sayang dia, dari sayang akuuuuu,
Geramnya time ituuuuu.
Dan pabila kau berterus terangg gengan akuuuu,
Hancurnya hatikuuuu, time ituuuuuuuuuu.

Aku benci kau, dan terus benci engakuuu,
Engkau lupa janji2 manis kau,
Knapa aku kena tipu dengan kau?.
Bodohnya aku mengenali diri kau,

Banyak fikiran yang berada diminda,
Knapa aku tak boley lupa pada kau,
Ohh aku harus terima apa adanya,
Aku jadi bingung seperti orang gila.

Dan akhirnyaaaaaa, aku dan engkauuuuuuuu,
putus dan hanyaaaaaa jadi kawan biaseeeeeeeeee,
Terima kasih buad aku sengsareeeeee,
Bodohnya aku sebab pernah kenal kauuuuuu.
Inilah cinta lamakuuuu, cinta di muka bukuuuu.

Hihi, ape macam? Lirik hancur kannnn? Nie nak jadi penulis lirik? Haha boley jalan lahhhh. Hehehe.Act, story pasal cinta aku dulu, Hihi bodohnyer aku -,- Bye




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?