Wednesday 14 March 2012

Harapan menggunung yang TINGGI.

Hi, Assalamualaikum Bloggers-bloggers sekalian. Im back again, Ptffff Lame gila tak update blog, Lame gila tak merepek, lame gila tak type panjang-panjang, Lama gila tak blogwalking, lame gilaaaaaaaa eh, Apesal lame gila lame gila nie? Okay Stop, Harinie, 15 haribulan. Bulan March, Ya ALLAH, Cepatnya mase berlalu, Cepatnyaa, Macam baru semalam je aku start kerja, Macam semalam jea aku habis sekolah, Macam semalam jea . . .  Ehh, Okay, Hmphhhhh Minggu depan 21 MAC *Take a Note* 21 MAC okayyy, result SPM keluar, Keputusan Sijil Pelajaran Malaysia. Huwaaaaaa, So Calon-calon SPM 2011, Sudahkah anda bersedia? Okayyyy, serius sekarang nie aku dah rase sebak, sebakkk sebab aku takut sangat, takot tak dapat result SPM yang cemerlang. Takot result aku nie akan menghampakan kedua orang tua aku. Takot, sebab kalau result SPM nie takdapat tolong aku lanjutkan pelajaran aku kat tempat yang aku nak Okay, takot sangat. *Kesat air mata* Aku  Mengharapkan segala kebaikan yang dibuat , dibalas dengan satu kebahagian iaitu kebahagian MENDAPAT RESULT SPM YANG CEMERLANG. Amin. InsyaALLAH ;) Guys, please pray for me okayyyyyy? 


 
Tahu, nak tau result SPM pun boleh guna SMS tau, Pehhh, dah makin maju dah dunia sekarang. Makin ramai yang celik-pelik IT nie. Hahaha! Okay, untuk semua calon-calon SPM 2011, budak Form5 SMKBG, Member-member rapat aku, Member sekelas, Goodluck Semua, InsyaALLAH, result korang akan cemerlang jugak. Amin :)

*Take a Note* ; Kalau ade nampak aku pakai DP sebenar, tegur aku okay! Aku tak mara .__.

Aku ade target result SPM sendiri, dan aku ade nazar sendiri, Kalau cemerlang, InsyaALLAH,  tercapai lah nazar aku, Amin


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?