Sunday 1 April 2012

Sudah Cukup Sudah.

Diaorang GAY lah Woi, Tak caye tengok sini --> Di sebalik One Direction

Hi, Assalamualaikum bloggers bloggers sekalian, para facebookers, para tweet hearts sekalian. Berdirinya saya disini sebab Takdak kerusi dan berdirinya saya disini sebab ingin . . . . . Eh Ewahhhhh, merepek kejap. Hu hu hu. Okay aku rase dah lame aku tak update blog kan? Cehh, bajet macam dah 10 tahun tak update blog. Muweheheheh ;'3 Haha, Okay entry lepas aku dah cakap kan pasal mase depan aku? Peh, tak boleh blah betul ayat aku. Mase depan tuuu, Haha. Okay aku dah tukar balik Woi. Aku tukar course balik Woi, berkat pertolongan abang-abang ke-sayanganku HANGSOMEHANGSOME Meyh sayang sikit, Muah :* *Tangan atas bahu, mata atas*


Nyahhh, semua dekat UITM kan? Pergh. Abang aku cakap, Uitm senang dapat, Katanya. Katanya lagi, Uitm dekat, senang nak jenguk aku nanti. Muwhehehehe, Senang jugak lah aku nak mintak duit kat dia nanti. Muwhwehehe, Kan? Hahaha, Deal ah cenggituuu. Okay Stop tuu lain cerita, Cerita aku pulak, Pengurusan Bank? Pengurusan Teknologi Pejabat? Pengurusan Maklumat? Komunikasi dan Media? Fisioterapi? Seni Kulinari? Pengurusan perkhidmatan makanan? Pengajian Perniagaan? Pergh, semua nya mencabar akal fikiran aku yang sihat nie. *Tetiba* Okay, aku nak course yang senang dapat kerja. Bila keluar U je, terus dapat kerja. Senang kan? Takpayah Menganggur. Pergh. Okay aku taknak fikir lagi pasal nie. Yang pasti aku dah siap hantar. Aku kemaskini 3 kali naa, Hebak tak aku? Hiwhiww, Yela tak hebak macam korang. Dapat result, terus isi, then takpayah fikir lagi pasal UPU nie. Lain lah aku? Hujung - hujung baru nak hantaq. Aku bukan aper, aku berhati-hati dalam memilih kursus nie. *Hambooi, ayat haku, Skema Betul*

Okay stop bercerita pasal nie. Kite cerita pasal lain okay? Hamboi, cerita apakah? Korang nie ahhh, Crush? Hahahaha, tak akan ku cerita. Malu, hamboi. Okay aku nak cerita lah pasal harinie. Hari kan kan, aku balik awal tau tau, Sebab takdak karen. Hehehehe, Sekian Terima Kasih, Assalamualaikum ♡ COMEL

XOXO,  Nong :)
Moh kite tweet? @NongMmel, fanpage sini eh? Fanpage
 

2 comments:

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?