Monday 11 February 2013

Alhamdulillah.

Greeting Text

Embedded image permalink

Assalamualaikum wbt, Alhamdulillah next entry kita berjumpa! Aherher, Harini 12/2/13 Ugrh, tarikh keramat untuk budak budak Matrik. Okay kawan kawan semua, cuti Pertengahan Semester dah habis, jangan malas malas nak packing barang, jangan malas malas nak mandi Okay, Jangan asyik update status "Taknak balik, Taknak balik" Lempang satu satu karang, ( Cakap kat diri sendiri ) Okay esok dah start kuliah balik, start balik rutin harian yang.......Hebat, Kolej Matrikulasi Melaka Hebat. Naik cuti nie memang dah kena struggle habis, Bak kata Abang aku "Study betul-betul, dapatkan 4 Flat untuk Sem 2 nie, Sem 2 lagi senang dari Sem 1, belajar gila gila untuk berapa bulan nie, kejap jea tak lama pun perah habis, habisan" Oh Okay Fine, InsyaAllah

Aku ada banyak azam nak naik cuti Sem nie, banyak azam aku, azam awal tahun pun aku tak tunaikan lagi. Hahiiii, memang azam Mak Jenin lah katakan. Heehehhehe, Nak tahu azam aku? Mane boleh bagitahu, rahsia lah. Kalau aku bagitahu nanti, tak jadi lah azam aku nanti. Okay okay, semalam jumpa ex classmate mase form 5, "reunion" lah kononya, Tapi yang datang? Bape ketul jea. Annoying gila, sumpah rindu semua. Rindu nak kumpul sesama macam dulu. Isk Isk Isk, Dan Selamat bertunang untuk Saidaty dan tunangnya. Alahai, dah tunang dah kawan aku nie. Satgi kahwin pulak, pastu jumpe dah ade anak. Hahiiii, aku jugak yang sorang sorang. Takpe! Allah kan ade. InsyaAllah, kalau kita cinta/rindu Allah, mesti Allah bagi orang yang terbaik untuk kita. InsyaAllah. Yang penting, percaya akan kekuasaan Allah, Allah tu Hebat, Allah Maha Besar.

Okay aku taknak membebel panjang panjang. Cukup sampai disini sahaja. Assalamualaikum wbt :)
1 Click Please. 

    

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Komen yang baik-baik je ye?